Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen maar, de laatste tijd krijg ik nadat ik een avondje gesnoept heb barstende koppijn en mijn spieren voelen alsof ze helemaal verstijft zijn op een avondje als deze neem ik meestal maar 2 of 3 pillen (paarse Macdonalds) en drink voor mij gevoel wel genoeg maar ook niet te veel ik drink gewoon water en af en toe even cola tussen door verder eet ik van te voren wel goed geen vette hap ofzo en fruit eet ik elke dag veel dus aan vtiamines geen gebrek in het begin van de avond gaat het allemaal kip lekker en komt ie ook lekker in, maar tegen het einde van de avond/nacht wanneer hij dus begint af te zwakken kan ik heel moeilijk op staan. als ik lig of zit dan gaat het goed maar wanneer ik op wil staan word ik helemaal draaierig en bonkt me hooft als een gek verder word het een beetje zwart voor de ogen en heb ik mijn spieren niet meer onder controle, heb dan een heel stijf gevoel net of het bevroren is heeft iemand hier ervaring mee? of weet iemand wat ik er aan kan doen"
"hallo okee heel erg bedankt voor je info ! nou ik gebruik eigenlijk bijna nooit ... ik denk zo eens in de 3 a 4 maanden, en wat ik door heb gekregen waren ze 130 mg maar of t zo is .... misschien dat ik er gewoon heel slecht tegen kan ?"
"hallo okee heel erg bedankt ,ik denk dat ik dan idd te veel heb genomen en het is idd zoals je het zegt in het begin gaat het goed, ook met bijnemen alleen verder in de nacht als ik dan wat bijneem, dan ga ik me kut voelen niet meer doen dus bedankt voor jullie reactie"
"hee mensen heel erg bedankt.. voor de volgende keer toch maar minder nemen maargoed lekker los gaan is toch ook wel weer lekker maar in elk geval bedankt voor jullie info!"