Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat is het verschil tussen 1p-lsd en lsd? Ik heb zelf 2x 1p-lsd genomen. 1x 150ug en daarna 300ug. Ik had gekke visuals voor 8 uur lang. Mijn ex-vriend had ooit 'gewone' lsd genomen en hij zei dat hij na de trip zich een heel ander persoon voelde. Ik heb dat niet gehad. Zit daar dan het verschil of hadden we allebei gewoon een andere ervaring?"
"jonkotemmer zei: beste leden ik heb een vraag over het gebruik van keta en wat de effecten op de blaas kunnen zijn. zelf gebruik ik keta 1 keer in de 1 a 2 maanden en als ik het gebruik doe ik het over een span van een paar dagen en op dit soort momenten gebruik ik 3 a 4 gram met vrienden en zelf neem ik dosis van 0.3 gram nasaal. deze zomer ging het er wel heftiger aan toe omdat ik alleen maar werkten en gebruikte ik 2 gram per 2 weken over een span van 6 weken nadat deze tijd was verstreken kreeg ik een beetje last van mijn blaas en stopte ik voor 2.5 maanden daarna deed ik het weer maar kreeg ik een beetje last heeft iemand hier enig informatie over? Klik om te vergroten... Ik weet het niet, maar ik raad het je aan niet te vaak te doen en pauzes er tussen te nemen. Een vriendin van mij kreeg er namelijk bloed van in haar plas. Zij gebruikte volgens mij minstens 1 of 2 weken (bijna?) iedere dag."
"hee ik was aan t trippen en ik denk dat ik een bad trip had , want uiteindelijk had ik het gevoel alsof de trip mij vertelde dat ik zelfmoord moest plegen. alles in de trip was kut en ik wilde dat het stopte. kleuren waren niet meer regenboog maar werden grijs en vlak met een beetje groen. de stemming daarbij was slecht. ik kreeg tijdens het trippen het gevoel dat er letterlijk niks in het leven is, dus dat ik maar het best zelfmoord kon plegen omdat niks toch nut heeft. het leek ook als de enige oplossing om de trip te stoppen. de neiging werd me heel sterk. beelden van bloed en dat ik verdronk flitste ook een paar keer voor me. Alles maakte mij echt gek en ik ben blij dat ik gewoon gewacht had tot alles voorbij was. een echt tripreport schrijf ik nog later. ik vroeg me af of andere mensen dit ook hebben gehad. Ik voelde me de dag dat ik het nam gewoon wel prima , dus ik had niet verwacht dat mijn trip zo zou worden ."
"Spyro zei: Dat is ook een flinke dosis. Trip je vaker? Klik om te vergroten... Dit was mijn vierde keer trippen. Ik had een jaar daarvoor geleden kort na elkaar 150ug en 300ug gedaan en de laatste keer voor deze trip was een week ervoor geleden 150ug."
"Eik zei: Hoi @Bunni020 , meestal wordt aangeraden om 1-1,5 Mg MDMA per kilo lichaamsgewicht te gebruiken. Dat zou voor jou zoān 50-75 Mg zijn per dag dat je gebruikt. Dat is misschien een beetje voorzichtig maar wat jij doet is echt enorm veel voor iemand van 50kg. Dat is echt ruim 3 maal de maximaal aanbevolen dosering. Verder is het advies om na gebruik 3 maanden rust te nemen van de serotonine drugs om je hersenen wat tijd voor herstel te geven. Wat jij doet valt onder de categorie āmisbruikā. Ik zou je echt willen adviseren om een lange pauze (minstens een jaar) te nemen van de MDMA. Hopelijk heb je daarna weer een leuk effect en kun je er wat verstandiger mee omgaan. Klik om te vergroten... Ik weet het . Ik probeer ermee te stoppen."
"Borzoi zei: En hebben jullie hier ook ervaring mee? Klik om te vergroten... Ja, dit heb ik heel erg bij xtc. Ik ben dan ook niet meer bewust van mezelf wat ik wel en niet kan zeggen. Ik vertel dan zonder er bij na te denken over al mijn geheimen en problemen. Het is irritant als de drug is uitgewerkt en mensen dan opeens al dat soort dingen weten."
"Rivalrie zei: Hoe oud ben je als ik vragen mag? 50kg is niet veel namelijk... Tenzij je een kleine dame bent wellicht . Mij verbaasd het dat je überhaupt zin had om het dagelijks te gebruiken. Ik heb echt na 1 nacht, weken geen zin meer. Klik om te vergroten... Ik ben een 'kleine dame'. Ik heb het zo vaak gebruikt, omdat ik het als een soort antidepressiva zag."
"Denk het ook niet, maar des te beter; dan gebruik ik het niet/minder. Ik was in februari een tijdje in behandeling, maar stopte ermee toen de psycholoog me naar een afkickklink wou sturen. Over een paar dagen ga ik weer."
"Dat weet ik nog niet. Jesse Pinkvrouw zei: Gaan je aan een ssri? Klik om te vergroten..."
"Boyman zei: Waarvoor krijg jij het voorgeschreven? Klik om te vergroten... Ik weet nog niet of ik het voorgeschreven krijg. Vandaag ga ik met de psychiater praten die mij gaat diagnosticeren. Mijn psycholoog zei namelijk dat ik klachten van depressie en ptss heb. Dus dan zou ik het daarvoor voorgeschreven krijgen."