Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi, ik lees ‘t al... van jullie kan ik leren. Heb een aardig klusje speed van iemandgekregen en wil dit getest hebben. Moet ik het eerst wassen voordat ik het naar een testlab stuur en waar vind ik zo’n testlab bytheway. Heb er hier in Zeeland nog nooit iemand over gehoord nl.. Heb het zelf ook nog nooit gewassen bytheway, dat is wel een uitdaging mag ik zeggen.."
"Thanxx, je hoort ervan!"
"Oké, ik zou het best wel op willen sturen naar zo’n testlab, weet men hier waar ik dat kan laten doen en blijf ik daarbij ook nog eens uit de picture..."
"Wat is er nou eigenlijk waar over zo’n chloortest waarmee je dus pep zou kunnen testen!? Moet t nou zinken, drijven of hoe zit dat nou? Mijn vriendinnen en ik willen dit nu zelf proberen maar hebben niets om aan vast te houden qua resultaat..wie enig idee!? (Mss niet de juiste topic..!?)"
"Thanks voor je vlotte reactie! Eigenlijk wil ik af van dat hele chloor-verhaal aangezien mij nog niemand heeft uitgelegd hóe dit werkelijk gaat! Heb verschillende resultaten van die paar keer dat ik het testte in chloor..blijven drijven en uitvloeien op het chloor, langzaam tentakels afdalen maar wel blijven drijven, zinken als baksteen en no movement maar dan na 10 min als een fijne sliert ‘rook’ naar boven opklimmend en geen vertroebeling verder in het chloor....dit laatste tafereel zag er beter uit dan de rest maar nóg weet ik niks en om me heen lullen ze maar wat, niemand die het echt weet. Dus als snelle tester tijdens een koop lijkt het mij verre van betrouwbaar als er al een exacte chloormethode zou zijn dan... Moet je het altijd brengen naar zo’n testlab of is opsturen ook een optie ...SPANNEND!"
"Thanks Guys ‘n Dolls, aangezien het nu maandag is geworden, zometeen eerst om Aceton en bellen wanneer ik wáár terecht kan om mijn snelle Jelle zich te laten classificeren...Het belooft een topweekje te worden dus, ben ook héél erg benieuwd! Tot snel"