Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dubz zei: Heb zelf geen ervaring met Keta, maar vrienden van me doen regelmatig MDMA + Keta tegelijk, nog nooit klachten over gehoord. Klik om te vergroten... Zo te horen hebben ze al vaker 1 badtrip gehad op xtc/keta. Als je 1 badtrip krijgt midden in die keta rush en dan dat halfje xtc voelt dan is je hele avond gelijk naar de *modknip*. Miss had ik ook beter die xtc kunnen slikken.😂😂"
"Aalpoepert zei: Als jij na een pilletje en het uitwerken van de keta eerst een nakkie pep neemt, en daarna weer xtc, zul je die xtc bijna niet meer voelen. Pep moet je pas nemen wanneer je xtc uitgewerkt is en je niet van plan bent nog meer xtc te pakken. Grondregel: Nooit eerst pep en dan xtc. Zonde van je xtc. Klik om te vergroten... Juist wijze woorden. Zo dacht ik er gisteren niet over met me verstand. Ik ging zo hard op xtc. Maar verveelde me de *modknip* had toen 1gram van: xtc, mdma, coke en ketamine bij elkaar gepleurd. Of zo iets. Miss was het meer miss wel minder. Was kickê tot dat ik 1 badtrip kreeg."