Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tja voor mij word het Defqon 1 { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Q-base en Qlimax maar dat is geen festival!!!"
"Gelukkig heb ik wel een kaartje kunnen bemachtigen!! Heel veel vrienden van mij niet en das best balen dus zit zaterdag weer achter de pc om te kijken wat ik voor ze kan doen!!! Maar ik ga sowieso 16 juni uit mn dakkie!!! Whoeiiii!!!"
"Grootste Coke hoeveelheid was 15 gr. voor hoeveel weet ik niet meer moest het toen gewoon hebben. Vind wel dat je dr nu heel moeilijk aan kan komen!!!"
"Vaak geafterd in Club Organza en bij mij thuis of bij vrienden. Voor mij is het wel een tijd geleden dat ik heb geafterd, maar vond het altijd reuze relaxt. Dan heb je pas echt tijd voor elkaar en gewoon lekker het is iets van een cooldown!!"
"BillyBilo zei: Brownsugar zei: Gelukkig heb ik wel een kaartje kunnen bemachtigen!! Heel veel vrienden van mij niet en das best balen dus zit zaterdag weer achter de pc om te kijken wat ik voor ze kan doen!!! Maar ik ga sowieso 16 juni uit mn dakkie!!! Whoeiiii!!! Klik om te vergroten... -_- en dan met iemand met zo'n heilige naam, van zo'n goden plaat naar defqon? -_- shame on you! Klik om te vergroten... hehehehe"
"1. Coke 2. XTC 3. Speed 4. GHB 5. Poppers"