Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Sakura, Het is hierboven deels al een paar keer gezegd, maar uitgaan met diazepam is goed mogelijk. De kans op paniekaanvallen is stuk kleiner als je gebruikt. Echter, nadelen zijn wel dat je je duffer kan voelen tijdens het stappen vooral in combinatie met alcohol. Zorg er in ieder geval dat je een goede vriend bij je hebt die je van en naar huis begeleidt en uiteraard niet zelf autorijden enzo. Probeer eens 's avonds wat alcohol te drinken thuis op je normale dosering en kijk wat effect is. Stel dat je dan te duf wordt, kan je kijken of het wel goed gaat als je een halve tablet neemt s' avonds (ik ga er even van uit dat je 3 tabletten per dag neemt). Verder heb ik in wat onderzoeken gelezen dat frequent gebruik van amfetamines mogelijk kan leiden tot paniekstoornissen. Weet alleen niet meer hoeveel en vaak 'frequent' hier inhoudt in relatie tot jouw eerdere gebruik, maar ik raadt het je niet aan. Het zou zo kunnen zijn dat het uiteindelijk een verslechtering geeft van jouw paniekstoornis. Succes!"