Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVriend nam de krokodil drug.

Vriend nam de krokodil drug.

4 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
BroekskeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mensen die niet weten we die drug is , het is een zeer harddrug met erge gevolgen.
Mijn vriend had de drug zeer goedkoop gekocht . Ik had hem nog verteld dat er zeer erge gevolgen zijn . Maar hij geloofde me niet. Nu zijn we 5dage later , en het is zelfs zo erg dat zijn arm stillaan begint weg te vreten . De dokters zeggen dat er niks tegen te doen is.

Ik vind dit echt jammer , zijn er mensen die ervaring hebben, het al genomen hebben ? :confused: :cry:
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben bekend met deze drug zou je het erg vinden om hier meer informatie over te geven. Hoe dit bv aan het middel is gekomen aangezien het in Nederland goedkoop goede opiaten te krijgen zijn. Had die het goedje geinjecteerd als je misspuit kun je gangreen krijgen volgens mij. Verder kut voor je maar heeft hij het vaak genomen of richt het na 1 keer al zo permanente schade aan?
B
BroekskeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hij nam het een keer , hij heeft het ingespoten , ik heb net vernomen , dat hij 6/10 kans heeft op sterven . Ik snap ook niet waarom deze drugs bestaat , want hij heeft geen goed gevoel gehad , niet getript , alleen maar erge (dodelijke) schade.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Erg naar om te horen zeg!
Broekske zei:
Hij nam het een keer , hij heeft het ingespoten , ik heb net vernomen , dat hij 6/10 kans heeft op sterven . Ik snap ook niet waarom deze drugs bestaat , want hij heeft geen goed gevoel gehad , niet getript , alleen maar erge (dodelijke) schade.
Klik om te vergroten...


Het is ook niet voor niets een RC die ze vergelijken met hero, en waarom zoiets gevaarlijks op de markt tevoorschijn komt? Puur om geld te verdienen en zich van niets iets aantrekken. Net zoals de andere rc's..

Als ik jou was zou ik proberen research te doen vanwaar die troep ineens opduikt. Als het 'vrienden' zijn die het hadden/aanboden zou ik hun eens wat vragen stellen voordat ik me brainwave verder laat gaan over dit soort zaken :angry:

Vind het wel vreemd, zelfs als je niemand kent is het volgens mij nog 100x makkelijker aan heroïne te komen dan deze troep. Kan de werkzame stof van deze RC ook niet duidelijk terugvinden.. (geen grote verrassing te weinig mensen laten hun RC('s) testen) :(

Krokodil takes roughly 30 minutes to an hour to prepare with over-the-counter ingredients in a kitchen.
Klik om te vergroten...

Zo staat het veel op internet denk dat het maar gewoon is geprobeerd te maken door iemand die er erg weinig (of te weinig) kennis heeft.

Weg met die kwakzalverij :openmouth:

Beterschap toegewenst aan hem/haar!


Lijkt erg op elkaar inderdaad
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat is niet niks heb zelf wel soms hierover nagedacht hoe mensen zo ver kunnen komen om deze drug gewoon als vervanger voor heroine of opiaten te nemen. Kan me eerlijk gezegd wel inbeelden als iemand een dag ziek is van de ontwenning en deze krijgt een shot krokodil en deze voelt zich voor het moment weer beter. Heb gelezen dat het ook te maken heeft met waar je de shot met dit goedje zet. Het moet rechtstreeks in de ader vanwege alle chemische middelen die erin zitten. Zet je dit in de huid of in een spier dan kan je arm dus gaan rotten. Ook de manier waarop het gemaakt wordt is een belangenrijke factor of het achteraf goed gereinigd en afgewerkt wordt.

De drug Krokodil heeft een waslijst aan nadelen, je hersenen gaan er ook nog aan als je ziet hoe die jongens die krokodil gebruikt hebben erbij zitten. Ik verwacht dat dit middel in Nederland niet aan zal slaan of veel gebruikt zal worden. Hier is makkelijker aan heroine te komen en als je doodziek bent kun je methadon krijgen als je het wilt. In Rusland als je ziek bent dat laten ze je gewoon verrekken waardoor mensen zelf iets gaan zoeken: Krokodil.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."