Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kon dit nergens vinden via google of hier! Ik en mijn partner hebben xtc gevonden sinds een half jaar, super tof maar dit pakte we elke maand. We leerden toch dat dit onverantwoord kan zijn via dit forum, maar vinden het nog wel leuk om elke maand een feestje te pakken. Nu hebben we miauw miauw (aka 4-mmc) geprobeert om af te wisselen van de x, ook hardstikke tof, maar we merkten allebei dat we er ook enigsinds euforisch van werden. De vraag is eigenlijk: alleen los met 4-mmc, hoeveel dagen raden jullie aan tussen gebruik, en ook: kan je om de maand 4-mmc doen en dan weer xtc, of gaat je dopamine/serotonine er dan te hard aan? Wat zouden we als alternatief kunnen doen? Bedankt!"
"Mondkapje zei: 4-MMC gebruik is op zich al onverantwoord aangezien er (ten opzichte van MDMA/XTC) heel weinig onderzoek is gedaan naar de effecten en gezondheidsrisico’s. De twee maandelijks afwisselen is moeilijk beter of verantwoorder te noemen, ze putten dezelfde neurotransmitters en receptoren uit. Maandelijks gebruik wordt in de regel afgeraden en een pauze van 8 weken wordt vaak geadviseerd. Maar ik zeg er ook altijd bij, iedereen is anders en met een gezonde leefstijl en gematigde doseringen kan je voor jezelf de afweging maken of de risico’s de maandelijkse feestjes waard zijn. Als je drugs niet getest is kan je er helemaal weinig over zeggen trouwens! Dus doe dat altijd. Klik om te vergroten... Ik wist dat ze allebei je serotonine gebruikten, maar ik had vernomen dat waar 4mmc wat gebruikt, xtc de grootste uitputter van them all is. Klopt dit?"
"Ben even benieuwd. Ik heb een "stealth" camper en heb weinig zin om een heel weekend mijn lichaam naar de klote te helpen met drugs op een festival, dus ga maar een dag en daar kan je dan weer geen tickets voor kopen, dus dacht ik, ik kan gewoon op de normale parkeerplaats staan en in onze bus slapen. (Als je er verstand van hebt en goed kijkt zie je wel dat het een camper is). Ben alleen bang dat ze dan midden in de nacht op je busje komen kloppen ofzo, hoe streng wordt daarop gecontroleerd vraag ik me af. Heeft iemand hier ervaring mee?"
"Neo-Shulginist zei: Veel vrienden van mij doen dit, en het is bijna nooit een probleem. Het hangt natuurlijk wel een beetje af waar je het doet en of dat overlast kan veroorzaken. Als het festival campertickets verkoopt, maar jij koopt die niet en gaat dan illegaal kamperen, ja dan kun je wel gezeik verwachten. Ook met privé parkeerplekken moet je een beetje oppassen. Maar bijvoorbeeld vorige week stonden twee van mijn vrienden met hun camper geparkeerd op een parkeerterrein naast een discotheek in Amsterdam, en daar kraait geen haan naar. Klik om te vergroten... Ja denk op een random parkeerplaats los van het feest dat niemand er naar kraait, maar het gaat me juist om bij festivals. Wil niet een heel weekend gaan en een camper ticket kopen. Wil gewoon een dag en daar kan je dan weer niet mee camperen Bij een festival zijn het vaak betaalde parkeerplaatsen in een weiland ergens, waar nog bewaking loopt tot een paar uur na het feest oid. Als je dan in je auto ligt, gaan ze streng controleren?"