Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Om dan toch even mijn visie neer te pennen. Na veel omzwervingen en de geneugten van allerlei soorten drugs, ben ik na mijn 1ste ayahuasca reis overdonderd geraakt door de kracht van psychedelica. W.o.W wat een magische wereld is dat! Nadat ik via via een nummer heb kunnen bemachtigen voor een goede pure zegel (zonder (vieze) smaak) ben ik veel aan het experimenteren gegaan. Mijn bevinding is, dat je wel degelijk minstens tot 2,5uur a 3 uur na de eerste kan bij doseren. Als ik een uitermate mooie, intense, overweldige alles omvattende spirit journey wil maken, zorg ik dat ik zeker 1 ½ maand geen acid tot mij neem. Wij beginnen op tijd (vrouw en ik) rond 16u, ik neem dan het eerste 1 ½ uur, elke half uur 1 hele. Dan na ongeveer 1 of 2 uur, nog 1 of 2 hele. (Ligt er op dat moment aan, waar ik allemaal al ben "geweest" en of ik persoonlijk nog dieper of hoger wil gaan. Soms is het ook gewoon genoeg. 😊 Uiteindelijk worden we rond 7u in de ochtend "wakker" , zijn we nog een beetje spacy, maar de muziek wat zachter, wat vers fruit, wat sharen over inzichten en wat na genieten. Het is echt ongekend wat het mij/ons brengt, en zou het ieder aanraden (met de juiste intentie/liefde/zorgzaamheid). Het beste, Namasté 🙏💫"