Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
""
"Volgens DSM: DSM-5 criteria: 300.6 A. De aanwezigheid van persisterende of recidiverende ervaringen van depersonalisatie, derealisatie of beide. Depersonalisatie Ervaringen van onwerkelijkheid, vervreemding, of alsof de betrokkene zichzelf van buitenaf waarneemt, m.b.t. de eigen gedachten, gevoelens, gewaarwordingen, het eigen lichaam of de eigen handelingen. Derealisatie Ervaringen van onwerkelijkheid of vervreemding m.b.t. omgeving. B. Gedurende de ervaring van depersonalisatie en derealisatie blijft het realiteitsbesef intact. C. De symptomen veroorzaken in klinisch significante lijdensdruk of beperkingen in het sociale of beroepsmatig functioneren of het functioneren op andere belangrijke terreinen. D. De stoornis kan niet worden toegeschreven aan de fysiologische effecten van een middel. E. De stoornis kan niet beter worden verklaard door een andere psychische stoornis. En bij D. Stellen ze dat het een criterium is dat het niet mag worden toegeschreven aan de effecten van middelen. Dat is waarom de psych natuurlijk zegt dat het dat niet is."
"Waarom heeft niemand het over 5-MEO- MiPT ! Lage dosis! tussen 2 en 7 mg. Iedereen reageert anders dus voorzichtig doseren."