Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"DownUnder zei: Wat als je vanwege medische redenen THC gebruikt? En waar moet je dan aan denken qua hoeveelheid dat niet getolereerd wordt? Is dat een sigaret of meerdere? Wij hebben thuis een flesje THC, dit gebruiken wij om beter te kunnen slapen. We gebruiken slechts 1 a 2 druppels op een dag, is dat dan veel, want wij komen namelijk wekelijks in Duitsland voor te tanken en boodschappen te doen maar dit hebben we nog nooit meegemaakt, zelfs nog nooit over gehoord. En ik gebruik OXY op doktersvoorschrift, zou ik dan daarmee ook niet naar DLD kunnen? Klik om te vergroten... Ik gebruik om de 2/3 dagen 1 druppel voor slapen gaan. En er zat zoveel in mijn bloed. Nu moet ik een medisch rapport laten zien binnen 2 weken. Anders ben ik goed de sjaak. Morgen maar eens naar de huisarts. Duitsland zijn ze heel erg streng, wist ik ook niet dat je 5 dagen niet mag rijden met 1 joint op."
"hoe is het afgelopen, in in januari gepakt in Duitsland met 2,5 ng/ml THC en 17 ng/ml THC-COOH in mijn bloed, en moet nu een medisch psycholoog rapport op sturen ? iemand een idee hoe nu verder?"