Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat ga ik proberen, heb over 4 weken weer een truffel sessie gepland. Qua dosering van de truffel, is deze wel ok? Zoals met andere soorten drugs wordt er vaak wel iets met je lichaamsgewicht berekend, is dat ook voor truffels van toepassing?"
"Mevrouw Pløp zei: Hopelijk werkt de tip van @Harry In De Warrie voor je! Verder kan @Eik misschien wat toelichten over de werking van truffels op bomen, misschien valt daar ook nog wat winst uit te behalen. Verder is verwachtingsmanagement misschien ook wel een ding: je eerste trip op 10 gram klinkt mij als een goede eerste ervaring in de oren. Niet te heftig of overweldigend, doordat je je helder voelde als je liep kon je er ook even uit stappen etc. Je tweede trip kan ik me voorstellen dat die je tegenviel, maar daar valt me op dat je zegt dat de truffels tegen het avondeten alweer waren uitgewerkt terwijl je ze om 11u had genomen. De werkingsduur van truffels is vier tot zes uur, dus dat ze dan voor het avondeten weer zijn uitgewerkt klopt wel. Veel plezier met je verdere verkenning van de wereld van psychedelica! Klik om te vergroten... Ok, ja dat van de duur dat wist ik inderdaad wel, het was meer de kwaliteit waar ik meer van verwacht had. Quetiapine is in de basis een anti psychotica, echter de dosering die ik gebruik wordt ingezet tbv slaap. Aangezien ik het al jaren gebruik heb ik wel een redelijke spiegel opgebouwd dus dat kan er zeker wel op van invloed zijn.. Ik ga het proberen!"
"Fyrckant zei: Ik heb geen verstand van medicijnen dus ik zou zeker de invloed daarvan onderzoeken. Persoonlijk vind ik truffels maar gedoe. “Garantie tot aan keelholte”, zeg ik altijd maar. Soms komt het gelijk terug, de andere keer is de truffel weer “niet sterk genoeg want ja natuurproduct hè”. Als je gewoon gegarandeerd dikke visuals en stevige euforie afgewisseld met diepe inzichten wilt kijk je beter eens naar 1P-LSD. Toegegeven het is een stap maar illegaler is het niet 😎. Klik om te vergroten... LSD heb ik op mijn wishlist staan. Daar heb ik mij nog niet voldoende in verdiept. Je zegt, het is een stap maar illegaler is het niet.. euhm, lsd is toch verboden?"
"Eik zei: Hoi @Boom Je eerste ervaring klinkt als een vrij normale ervaring op een bescheiden dosis. Jouw tweede ervaring is duidelijk milder dan je mag verwachten van 15 gram Hollandia. Zoals anderen al aangeven ligt dat waarschijnlijk aan je medicatie. Anti-psychotica medicatie remmen de werking van tripmiddelen. Verder heb je, zoals @Fyrckant terecht opmerkt bij truffels altijd de mogelijkheid dat een batch onverwachts zwak of sterk uitvalt. Het zijn nou eenmaal natuurproducten. Sommige individuele truffels/paddestoelen maken nou eenmaal net wat meer psilocybine dan de andere. Vaak zijn die verschillen gering maar soms kan het echt merkbaar zijn. Dat doen ze bij wetenschappelijk onderzoek naar psychedelica wel. Mijn persoonlijke ervaring is dat gewicht wel iets uitmaakt maar niet evenredig. Wat ik probeer te zeggen is dat mijn tripmaatje (die duidelijk minder weegt als ik) dezelfde dosis neemt dat zij dan harder tript. Maar als we naar rato van gewicht zouden doseren. Ik dus 1,5 keer zoveel als zij dan zou ik harder trippen. Kortom... in mijn ervaring speelt gewicht wel een rol maar minder sterk dan bij alcohol of mdma het geval is. Nice! LSD is ook echt super! Voor zover ik tot nu toe ervaren heb zijn bomen en truffels dikke matties Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie! Stom dat ik er zelf niet bij stil heb gestaan dat de medicatie remmend kan werken ondanks dat ik wist wat het voor soort medicijn is. Over 4 weken heb ik een heerlijke vakantie op een natuurcamping gepland en kan het me dan wel veroorloven de slaappillen een tijdje te laten staan. Ik zal mijn ervaring daarna hier wel delen 😊 Love nature 🌳"
"The Orangeman zei: Hallo Allemaal, Gisteren heb ik XTC gebruikt samen met Cenforce 200. Voordat ik dit ging doen heb ik heel het internet afgezocht naar informatie over deze combo. Behalve dat het een gevaarlijke combo zou zijn kon ik niet echt meer info vinden. Vandaar dat ik nu zelf deze info deel. Ik ben een man van 50+ en mijn gewicht is 95 kg. Zo’n 4 a 5 keer per jaar gebruik ik xtc met mijn vrouw. Meestal gaan we naar een hotel, soms ook gewoon thuis. Als ik xtc gebruik is mijn lul helaas “ out of order” . Dat wilde ik een keer anders hebben. Via een vriend kreeg ik een cenforce 200 tablet. deze heb ik in drieën gedeeld en een deel een uur voordat we naar het hotel reden ingenomen. Ik kreeg het vooral erg warm van het 1/3 tablet. Niet echt een fijn gevoel. Had het gevoel dat ik een rood hoofd had, wat niet zo was. In de hotelkamer namen we beiden de xtc in. Inmiddels zat er 2:15 uur tussen de inname van cenforce en de xtc pil. Na 30 minuten ging de xtc bij mijn vrouw werken. Bij mij gebeurde niets. We zorgen dat we vier uur voordat we xtc innemen als laatst hebben gegeten zodat ie lekker valt. Mijn lul was lekker stijf dus ik heb mijn vrouw die al flink onder invloed was lekker genomen en klaargekomen. Pas na 1,5 uur ging mijn pil werken maar niet zo heftig als ik het normaal ervaar. Mijn lul bleef wel nog een uur stijf en daarna was het wel klaar. Blijkbaar onderdrukt de cenforce de werking van de xtc, althans bij mij. Ik vond het zonde van de avond dat de xtc niet zoveel deed dus ik ga dit nog niet een tweede keer proberen. Ik heb verder geen ongemakkelijkheden in mijn lichaam gemerkt bij deze combo. Ik heb nooit een kater van xtc de day after. Ook met deze combi geen kater. Misschien had ik het andersom moeten doen. Eerst de xtc en na twee uur de cenforce. Maargoed weer een ervaring rijker....... Klik om te vergroten... Ik heb regelmatig xtc met cenforce 100 gebruikt. Zowel de xtc als de cenforce deed zijn werk uitstekend. Sex is daarmee zoveel meer intens dan zonder! Echt heerlijk, misschien kun je eens een andere vorm van erectiepil gebruiken. In cenforce zit sildenafil, je hebt bijvoorbeeld andere pillen met tadalafil (vidalista). Pillen van 80mg voldoend dan voor een langere periode dan sildenafil in hogere dosering.. gif it a try, niet gelijk bij de eerste keer opgeven 😊"
"Cherees zei: Weet niet of dit de goede plek is, maar met onze sex sessie met 3-cmc gaan we soms meer dan 10 uur door. Een cobra werkt bij mij ongeveer 4uurtjes. Is het oke dat ik er daarna nog 1 neem? Of een halve eerst en dan zeg maar paar uur later weer eem halve? Dit gebeurd niet dagelijks maar 1x in de zoveel tijd! Vraag me gewoon af of dat soms wel kan.. want met 3-cmc word die niet hard.. heb het vaker gedaan en voelde me prima maar dacht vraag het nog ff hier.. oh en hij is niet al die uren kei hard.. nog niet eens de helft haha. Dus hij word heel vaak gewoon weer heel slap en dan even een pauze en dan gaan we weer. Dus het gevaar dat hij niet meer slap word heb ik nog nooit meegemaakt. Oh en ja heb gelezen overal op internet raden ze 1 per dag aan. Maar ik wil meer gebruikers ervaringen weten.. belangrijkste is dat ik echt nooit 2 tegelijk neem, altijd minimaal 5uur tussen. Klik om te vergroten... Ik gebruik al tijden Vidalista 80mg. 1 pilletje twee dagen plezier... Geen hoofdpijn zoals bij cobra of cenforce sildenafil middelen..."
"Hoi allemaal, Regelmatig heb ik ter voorbereiding op het gebruik van truffels dit forum bezocht voor nuttige informatie. Deze heb ik ook gevonden en toegepast en dan bedoel ik tips zoals geen alcohol x aantal uren voor inname, inname gaat beter op nuchtere maag etc. Ik heb twee maal truffels gehad maar vond de ervaring helaas niet zo intens als ik in sommige reports heb gelezen. Ik zou graag willen weten hoe ik daar verandering in kan brengen, misschien heb ik te weinig genomen misschien het moment op de dag dat verkeer was of misschien iets anders. Velen weten meer dan één dus dacht ik ik maak eens een accountje aan en stel hier de vraag maar eens. Mijn specificaties: Man, 38 jaar, 115kg, 186cm, adhd (zonder medicatie). Gebruikte medicatie: Quetiapine 25mg voor het slapen. De eerste keer dat ik truffels ging gebruiken: De truffel: Psilocybe Fantasia 10 gram Inname door te kauwen Voorbereiding: De avond ervoor vanaf 22:00 uur niks meer gegeten, geslapen en de volgende dag rond 11:00 uur ingenomen. Wel de slaap medicatie gehad. Omgeving: Vakantiehuisje in de natuur met mijn vriendin Ervaring: Ons huisje was geplaatst midden in het bos, speciaal geselecteerd om te gaan trippen dit weekend. Het duurde ongeveer een uur voor ik er iets van begon te merken. De hedra waar buiten de grond mee bedekt was kreeg bewegende patronen, heel fascinerend om te zien en volgens mijn vriendin (nuchtere tripsitter) was ik daar ook wel een uur naar aan het staren. Onze slaapkamer had rolluiken en daardoor compleet donker te maken. In deze donkere kamer had ik lekkere trip muziek opgezet met op youtube een filmpje met visuals hier werd ik wel helemaal door in beslag genomen. Dit werkte ook op mn slaap dus dommelde ik af en toe weg, als ik mn ogen sloot waren er geen visuals. Als ik even de kamer uit ging was het alsof ik gewoon nuchter was alleen liep ik voor mijn gevoel heel lichtvoetig. Even daarna ben ik zelf eten gaan klaar maken wat prima ging en na het eten hebben we nog een wandeling gemaakt. Ik had er meer van verwacht en was enigzins teleurgesteld, maar voelde me wel heel chill. Wat ik had verwacht was meer filosofisch, meer open eyes visuals en hallucinaties.. De tweede keer Ik vertelde de smartshop medewerker van mijn vorige ervaring en wat mijn verwachtingen waren. Daarop adviseerde hij mij het volgende. De truffel: Psilocybe Hollandia 15 gram Inname door te kauwen Voorbereiding: De avond ervoor vanaf 22:00 uur niks meer gegeten, geslapen en de volgende dag rond 11:00 uur ingenomen. Wel de slaap medicatie gehad. Hetzelfde als de vorige keer Omgeving: In mijn eigen woning, alleen. Ervaring: Het duurde ontzettend lang voor ik iets merkte, na een uur of 2 voelde ik een bepaalde warmte over mij komen.. Bij het naar buiten gaan voelde de wind heerlijk sensueel. Muziek werd ik lekker relaxed van. Ik ben ondertussen nog naar de supermarkt geweest, was alsof ik gewoon nuchter was, geen apartigheden. Aan het begin van de avond was het alweer uitgewerkt. Omdat beide keren niet aan mijn verwachtingen voldoen ben ik benieuwd of iemand mij kan vertellen waar dat aan kan liggen. Ben ik misschien ongevoelig hiervoor of ligt het aan de hoeveelheid misschien? Ik hoop op een reactie. Groet Boom."
"Trippi zei: Deze trip is van een week geleden maar het duurde even voor ik er een enigszins leesbaar verhaal van kon maken. Mijn vriend en ik zijn allebei 30+ en redelijk ervaren met middelengebruik maar LSD en afgeleiden kenden we beiden nog niet echt. Ik heb weinig ervaring met psychedelica, ooit eens een zegeltje gekregen bij een after maar toen was ik al onder invloed en zo lang wakker dat ik niet weet wat het voor effect had. Ook eens op 2cb-fly getript maar dat vond ik erg onrustig en instabiel. Mijn vriend is vooral bekend met truffels en tript daar regelmatig op. We kozen voor 1P-LSD omdat dit goed verkrijgbaar is en goed te doseren (naar wij dachten). Anderhalve maand geleden hebben we al eens een 'proeftripje' gedaan op 50 mcg startdosis om rustig te ervaren wat de effecten zijn. We hebben toen na 4 uur nog 50 bijgenomen en het was erg vermakelijk allemaal. Tijd voor een reguliere dosis dus! We trippen bij mij thuis. Bekend terrein dus! Ik heb boodschappen gedaan voor onze trip. We hebben fruit, snoep, chocola, koekjes, hartige snacks en wat verschillende soorten drinken voorhanden. We nemen onze zegels (ik 100 en hij 150 µg) rond twee uur in de middag op een lege maag. We doen ze 15 minuten onder de tong en slikken ze dan door. Of dat onder de tong houden nu wel of niet zinvol is weten we eigenlijk niet maar het is een kleine moeite. Tijdens de come-up kijken we een Nederlandse romcom voor wat afleiding. De come-up van de meeste middelen is niet mijn favoriete deel maar ik vind het erg meevallen met de 1P-LSD. Ik krijg het een beetje koud en krijg klamme handjes maar gelukkig doet dit middel weinig met mijn maag en word ik er niet misselijk van. De hogere dosis komt sneller op dan de lage die we de vorige trip hadden. De 50 µg begon pas na anderhalf uur iets te doen maar de 100 µg laat halverwege de film al wat visuele effecten zien. We geven cynisch commentaar op het slechte script en de kleuren op de tv verspringen een beetje. Ik kijk naar het schilderij dat naast mijn tv hangt. Het is alsof iemand het elke halve seconde anders belicht. Dit is bekend terrein, dit zag ik de vorige keer ook. Zodra de film afgelopen is gaan we naar buiten. Ik wil frisse lucht en ik wil naar de wolken kijken. In de tuin staan twee ligstoelen klaar en het is mooi weer. Gewapend met zonnebrillen en een vest voor mij (ik heb het vaak koud als ik space/trip) gaan we naar buiten. De wolken hebben allemaal mooie vormpjes aan de uiteinden die rondjes draaien. We zien kleine regenboogpatroontjes. Elk vliegtuig dat langs vliegt wordt door ons enthousiast ontvangen. Ze laten een regenboogspoor na, zo lijkt het. Ook vogels zijn magisch in die zin. Bekijk bijlage 42813 We liggen heel lang naar de lucht te kijken en we genieten van aardbeien, chocoladekoekjes en mergpijpjes. We besluiten ruim 3 uur na de eerste nog een zegeltje bij te nemen (ik 100 en hij 150) en gaan dan een stukje lopen door de buurt. De natuur is overweldigend mooi. Het voelt alsof we in een animatiefilm of sprookje zitten. Het geruis van de blaadjes aan de bomen, hoe de zon erop valt, de schittering van het water... alles is zo mooi! We lopen onder een bruggetje door en daarachter zien we een stel zwanen met hun jongen in het zonlicht. Het is een magisch moment en we staan allebei dolgelukkig naar die beesten te staren. Om deze sloot zitten allemaal woningen, ik ben benieuwd of iemand ons daar zo zag staan. Dat vragen we ons ook daar hardop af. Mijn vriend zegt dat die mensen vast denken dat we gewoon heel erg van de natuur houden. Wie weet! Het kan me weinig schelen. We lopen door en komen aan bij een dijkje. Er groeit daar erg hoog gras met gele bloemen. Het waait en het voelt alsof het gras ademt. De wolken zijn prominent aanwezig in de lucht en de weilanden waar we op uit kijken zijn enorm groen. Het lijkt of alle koeien blij zijn, het is erg idyllisch allemaal. We zien eenden met jongen en zitten een hele tijd langs de kant van het fietspad enorm te genieten van de prachtige natuur. Alle kleuren en details zijn zo heftig en mooi dat we niet uitgekeken raken. Als we teruglopen zien we dat mensen hun hond uitlaten. Het is na etenstijd en dit is natuurlijk best een normaal moment maar voor ons voelt het als een complot. Verderop staan drie mannen met honden te praten. Als we ze naderen zeggen ze elkaar (voor ons gevoel vlug) gedag en gaan ieder hun eigen weg. Eentje verdwijnt in onze beleving achteruitlopend in het hoge gras en de andere twee lijken ons te ontvluchten. We vermoeden dat het een geheim genootschap is en verbazen ons over de manier waarop die ene man in het hoge gras verdween. Het leek alsof hij boos naar ons keek terwijl het gras hem opslokte en we kunnen ook niet ontdekken waar hij heen is gegaan. Het geeft ons ook een licht ongemakkelijk gevoel, alsof we ze betrapt hebben. Of misschien alsof wij betrapt zijn? Even later zijn we dat ongemakkelijke gevoel weer vergeten en mijn vriend merkt op dat hij best een boom zou kunnen knuffelen. We kiezen een mooie grote boom uit en we proberen hem te knuffelen. De boom zag er zacht en uitnodigend uit maar bleek in praktijk toch wel hard en ruw. Het valt mij tegen maar mijn vriend staat nog met die boom in zijn armen. Ik maak een klein filmpje van hem en ben erg trots dat ik mijn telefoon nog kan bedienen. We besluiten weer naar huis te lopen want het is wel erg overweldigend allemaal. Onderweg komen we nog wat mensen tegen die we ongemakkelijk gedag zeggen en zijn we vooral enorm aan het giechelen om onze rare belevenissen. Bekijk bijlage 42814 Eenmaal thuis gaan we weer in de tuin liggen. Ik ben ineens best moe en doe even mijn ogen dicht op de ligstoel. Dan kom ik in een wereld met een soort takken met blaadjes die ademen en open en dicht klappen terwijl ze om mij heen draaien. Er schijnt steeds licht tussen de blaadjes door. Het is heel magisch en ook wel raar. Af en toe open ik mijn ogen even en dan ben ik weer in mijn tuin. Mijn vriend ligt naar de lucht te kijken en beweegt zijn hand met daarin zijn zonnebril heen en weer omdat hij het zo mooi vindt dat er een spoor ontstaat. Ik besluit snacks te gaan maken. Als ik me concentreer moet dat lukken. Ik heb de airfryer al klaargezet van tevoren. Ik zet het ding aan en pak frikandellen uit de vriezer. Ik sta even te staren naar allerlei kleurtjes en ben dan helemaal de tijd kwijt. Is de airfryer nu warm? Ik weet niet hoe ik dat kan zien. Ik dwaal wat rond en besluit op goed geluk de frikandellen erin te doen. Ik heb geen idee hoeveel we er nodig gaan hebben dus ik doe de inhoud van het hele doosje erin. Het is allemaal erg willekeurig en ingewikkeld, maar het lukt. Het is erg lekker om te eten in deze trip. Dat vind ik fijn want op de meeste uppers en disso's kan ik niks naar binnen krijgen. Nu smaakt alles heerlijk! De frikandellen zijn snel op (vijf was een prima aantal kennelijk) en we buiken nog even uit. Dan begint het te regenen. Mijn vriend voelt zich één met de regen en wil blijven liggen. Ik wil naar binnen, ik heb het koud en ben bang dat we onderkoeld raken. Uiteindelijk gaat hij mee naar binnen. Als we de woonkamer inlopen zijn we ineens weer in een heel ander universum. Ik heb veel planten en ze zijn onwijs groen. Ik vraag me af of planten wel eens trippen? Ik stel me voor dat planten hun hele leven trippen en het helemaal naar hun zin hebben in de kamer. Dat ik de hele week zit te werken tussen de trippende planten. Die gedachte maakt me blij. Ik heb caleidoscoopbeelden op de tv en spotify op de achtergrond. Er staat een playlist aan met vrolijke liedjes. Ik heb dit direct na de film aangezet maar was het helemaal vergeten omdat we een paar uur buiten waren. Ik haal wat snoep en hartige snacks en we nestelen ons op de uitgeklapte slaapbank. Mijn vriend heeft een plantje gepakt en we liggen er samen naar te kijken. De blaadjes hebben mooie patroontjes die bewegen. Het is magisch om te zien. Mijn vriend vindt de plant erg mooi en streelt de blaadjes alsof hij de plant liefkoost. Ik word er haast jaloers van, wat een rare ervaring! Bekijk bijlage 42817 Mijn ogen vallen weer dicht en ik zit in een bizarre wereld waar alles oneindig door beweegt in een soort cadans. Er zijn eindeloze ritssluitingen die in de verte in elkaar draaien. Oneindige patronen die bestaan uit (delen van) voorwerpen zoals blaadjes van een plant. Het is een heel schouwspel en ik vind het helemaal leuk. Af en toe moet ik hardop lachen om de bizarre dingen die ik kennelijk verzin. Het is ook vermoeiend en af en toe open ik even mijn ogen om te ontsnappen aan de eindeloze chaos. Als ik dan naar het schilderij naast de bank kijk zie ik allerlei patronen en figuurtjes ontstaan. We eten snoepjes en ze zijn heerlijk. Zo lekker als snoepjes die je als kind krijgt. Ik heb een heel nieuwe liefde voor snoep ineens en ben erg vocaal over hoe lekker het is. Mijn vriend is het ermee eens en we genieten intens. Buiten is het inmiddels droog en donker. We besluiten nog eens op pad te gaan. Mijn vriend heeft het gevoel dat zijn trip ten einde raakt maar ik zit er nog vol in. We lopen door de wijk naar een parkje. Er zijn mensen op straat en in tuinen. Ik hoor ze en zie ze maar heb geen idee of zij mij zien en of ik raar doe. Ik besluit dat het niet uitmaakt. We lopen via een donker paadje het park in. Het ziet er niet eng uit, juist sprookjesachtig. Eenmaal in het park wil ik naar de lucht kijken. Het is helder met wat wolken en ik ga in het natte gras liggen om naar de sterren te kijken. De sterren hebben regenboogkleurtjes en ik vind het heel mooi. Helaas krijg ik het koud en moet ik weer opstaan. Als we verder lopen tussen hoge bomen door lijkt het alsof de blaadjes van die bomen in keurige cirkels zijn opgesteld. Alsof ik tussen enorme kroonluchters loop. Er is een boom met mos die we er wel zacht uit vinden zien. We doen nog een poging boom knuffelen. Dit bevalt beter. Misschien komt het door het mos, misschien doordat ik nu een winterjas aan heb en niet voel hoe ruw de boom is? We lopen door en gaan nog even op een bankje zitten. Er komt iets met lichtjes aan en we vermoeden een UFO. Helaas blijkt het een vliegtuig te zijn. We bedenken ons dat UFO'S misschien wel zijn bedacht door mensen die aan het trippen zijn. We lopen weer door en komen langs een tuin waar iemand diamond painting schilderijtjes heeft hangen. Ze glinsteren magisch in het licht van de straatlantaarns. We staan ademloos te kijken. Dan bedenk ik me dat deze mensen misschien niet slapen en dat we in hun voortuin spooky staan te doen. We lopen door naar huis. Bekijk bijlage 42818 Eenmaal thuis willen we nog even in de tuin chillen. We steken een Zweedse fakkel aan. Mijn trip gaat een beetje liggen. Ik zie nog wel mooie patroontjes maar dingen vervormen niet meer. Het vuur is gewoon vuur en dat is wel lekker rustig eigenlijk. Ik pak een wijntje en we staren naar het vuur. We reflecteren op de rare dingen die we meemaakten die dag en mijn vriend zegt dat hij vond dat het kort duurde bij hem. We hadden het idee dat dit misschien kwam doordat hij zich er niet aan over gaf en teveel in zijn hoofd/frustratie zat, dat het toch wel anders is dan truffels in die zin. Minder dwingend of overweldigend. Dan gaat het weer regenen en we gaan naar binnen. We hebben wietkoekjes klaargelegd en we nemen er ieder eentje. We gaan weer op de bank liggen. Ik zet een ander filmpje op van lavalampen, de caleidoscoop ben ik zat. We liggen al snel met onze ogen dicht in een soort halve droomtoestand te spacen. Ik zie weer de chaotische voorstelling van herhalende dingen. De ritssluitingen doen hun ding op de achtergrond en op de voorgrond draaien er allerlei voorwerpen rond op een soort lopende band alsof ik in een fabriek zit. Maar er zijn ook veel voorwerpen die helemaal niet bestaan. Ik zie een soort tennisrackets die bestaan uit frikandel bijvoorbeeld. En benen die over elkaar heen slaan maar zonder lichaam of voeten. Ik heb het gevoel dat ik wil beschrijven wat ik zie, of dat ik woorden of klanken moet bedenken bij de rare dingen die net niet kloppen. Maar het schouwspel gaat snel en wisselt af waardoor ik mentaal achter de feiten aan loop. Het voelt erg ingewikkeld. Alles gaat te snel om uit te leggen en dat stoort me. Ik doe mijn ogen weer even open en bedenk me dat ik helemaal niks hoef uit te leggen. Dat geeft rust. Ik kijk op de klok, het is al 4 uur 's nachts! Het schilderij naast de tv ziet er rustig uit. Ik maak mijn vriend wakker die ook in een andere wereld zat. Het koekje had zijn trip wel doen herleven en hij had nog even heerlijk genoten van het staartje. We gaan naar bed en vallen al snel in slaap. Bekijk bijlage 42820 Al met al was dit echt weer een leuke ervaring! Ik was altijd wat huiverig voor LSD omdat ik dacht dat het mentaal zwaar zou voelen maar dit viel heel erg mee. Ik vond het ook fijn dat het zo euforisch was. Uiteraard niet te vergelijken met MDMA en afgeleiden, maar de euforie gecombineerd met de sprookjesachtige wereld is heerlijk. Wat ik vooral fijn vind is dat het lichamelijk niet belastend voelt. Ik kan eten, ik kan slapen en ik heb geen kater de dagen erna. We gaan het zeker nog eens herhalen, misschien met een candyflip in de toekomst. Nu eerst even minimaal een maandje niks 🤗 Klik om te vergroten... Wat een ontzettend toffe tripreport!! Hij leest echt super leuk weg en kon me er een goede voorstelling van maken. Ik heb zelf nog nooit 1p lsd gehad maar ben het wel van plan. Dit soort reports maakt het wel aantrekkelijker! Al weet ik ook wel dat het erg persoonlijk is. Dankjewel @Trippi !"
"CuriousExplorer zei: Als je hoofdpijn hebt is het teken dat je overdoseert. 600mg Kamagra zoals hierboven beschreven is overkill en absoluut niet nodig. 🤦♂️😂 Klik om te vergroten... Bij sildenafil producten heb ik het zelfs al bij 50mg.. Wat er in Vidalista zit is Tadalafil, minder nodig dan bij sildenafil voor hetzelfde effect. Ergens heb ik gelezen dat je lichaam maar tot 100mg kan verwerken alles daarboven wordt afgescheiden, dus ja 600mg is enorme overkill..."
"ricorieks zei: de erectie duurt geen 36 uur lol hij ij gewoon 36 uur standby o command. merk aan de 3 dat ze persoonlijk niet allemaaal werken zo doet tada het perfect ] en de andere 2 een stuk minder hun best waar bi andere het omgekeerde Klik om te vergroten... Dit inderdaad. Natuurlijk niet volcontinu hard, maar heel snel wéér paraat.."