Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"welke heb jij al geprobeerd? alle bekende logo's van de laatste tijd staan er op { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } http://www.redbubble.com/people/deeltje ... 12-edition"
"Ik ook hoor, heb alleen het duifje en hartje gehad."
"yxes zei: Das mooi kut dan, maar aan het aantal pillenslikkers gezien zullen ze wel flink op het water verdiend hebben. Kutte was trouwens dat je niet eens een dopje mee kreeg (en bij de wc's was het natuurlijk geen drinkbaar water) ~yxes Klik om te vergroten... Ik vond het wel mee vallen, het aantal grote doppen. Zo'n 30-40%, maar dat komt misschien omdat ik moest bobben. Bij Hard bass bijvoorbeeld toen ik ook gezellig mee deed viel het me ook al op dat er zoveel mensen aan het spacen waren en het dopje gooien ze altijd weg, die moet je gewoon zelf meenemen geven beveiligers toch niks om. over beveiliging gesproken, ik ging via de artiesten/guest ingang naar binnen en er werd niet eens in m'n portemonnee of andere spullen die ik bij had gekeken."
"QTarantino zei: Groene canadees / Witte ufo / Witte speaker / Rode defqon / Gele triforce / Rode duif / Blauwe tmobile / Oranje qdance .. En dat allemaal in een tijdsbestek van een half jaar leren kennen en gebruikt. Wat triest nu ik er zo over nadenk .. Klik om te vergroten... 1tje van allemaal? of ook nog eens meerdere van een soort?"
"QTarantino zei: Groene canadees x 2 / Witte ufo x 1/2 / Witte speaker x 1 / Rode defqon x2 / Gele triforce x1 / Rode duif x 1/2 / Blauwe tmobile x 1/2 / Oranje qdance x 1.5 Klik om te vergroten... 9 in 6 maanden dus, ken mensen die meer doen"
"AgeOfLove zei: Vraag me trouwens af wat er gebeurt als je met dergelijke tshirt aan gaat feesten Klik om te vergroten... Veel kenners die even aanwijzen welke ze op hebben Geen probleem bij de fouillering overigens."
"universal*flow zei: ik heb die van de AH gehad!! Ik woon in Berlijn, en kreeg het aangeboden. Ik vroeg de duitser nog, wat staat er op. Kreeg als antwoord: Keine anhung, irgendwas komisch. Op toilet gekeken, ja hoor de Albert heijn!! Heb me dood gelachen en het de Duitsers even uitgelegd, dit is een supermarkt in Nederland Erg slechte pil trouwens, vol met speed, weinig of geen MDMa Klik om te vergroten... De AHs die ik ken (paar jaar geleden) waren gewoon zuiver hoor. Maar in het buitenland is het altijd maar afwachten wat je krijgt ja."