Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag beste vrienden, Mijn vriendinneke is voornemens om haar GHB afhankelijkheid aan te pakken. Ze is er in die zin afhankelijk van, dat ze zonder niet kan slapen. Overdag laat ze het makkelijk maar 's nachts dus niet. Nu heeft ze van een vriendin Rivotril gekregen en Promethazine. Haar vriendin is zo'n beetje een wandelende almanak die weet alles en overal alles van. Aldus is Rivotril de inslaper, gevolgd door Promethazine, de doorslaper. Rivotril heb ik zelf opgespoord (had het oude potje bewaard) en die lijken idd een erg hoog slaap-in gehalte te hebben. Die Promethazine, krijg ik niet meer te pakken, ik weet enkel dat het vreemde ronde blauw groene tabs waren, zonder opschrift. Diezelfde vriendin vertelde dat dit gevaarlijke meds zijn. Zij krijgt er altijd maar enkele mee en pas wanneer haar huisarts de indruk heeft dat ze d'r geen meer heeft. Lijp spul dus. Ik las over Prom dat het vooral tegen allergie gebruikt werd maar als ik het goed begrijp is het dus geen benzo en dus niet zo lijp pf? Weten jullie alternatieven ovor Promethazine? Alvast bedankt, Grts Paulusssss"
"25tolife zei: Heb afgelopen winter 6 maanden promethazine gehad (elke winter eigenlijk) vanwege allergie, staat op potje een gele sticker maar werd/word er zelf niet echt moe of slaperig van. Mischien iets meer ontspannen maar dat is het wel met dit spul solo naar mijn ervaring. Werkte bij mij wel als ik een benzo nam als flinke versterker voor circa 7 uur. Vind het een wondermiddel voor mijn allergie vooral in de winter. Zomer meestal loratadine van de dok wat hetzelfde effect heeft bij mij. Hopelijk heb je er iets aan. Wees voorzichtig Klik om te vergroten... Hmz, merkwaardig dan. Kreeg je ze op recept en waren het wel de blauw groene tabs? Bedankt voor je snelle reply dude!"
"25tolife zei: Jep op recept, van apo potje vol, en inderdaad blauw/groen ovaal glad best kleine blanco tabletjes(en ze smaken ook niet eens zo vies als eentje blijft hangen vind ik). Hopelijk kan je er wat mee! Fijn weekend Klik om te vergroten... Ja in die zin heb ik er wat aan haha. Begrijp alleen niet dat wij ze hier als doorslapers gebruiken waar je de volgende dag nog behoorlijk groggy van bent terwijl jij ze tegen allergie gebruikt..."
"25tolife zei: Geen idee, kwam zelf met het voorstel bij de dok, en vroeg nog of even kijken hoe je erop reageert, omdat het zei de huisarts wel een versuffend effect kan hebben. Werd er mischien klein beetje meer ontspannen van. Snap het niet dat ze dat bij jullie als doorslaper geven Kom je hier toch sneller terecht op diazepam bijvoorbeeld als in en doorslaper in 1.. over het algemeen gesproken. Apart andere kijk op de dingen/groepen/doelen blijkt Peace Klik om te vergroten... Oooh wacht, ik bedoel dat wij (ons groepje) het als doorslaper kennen en gebruiken, puur dus door die wandelende almanak (vriendin van mijn twinbro die echt alles en alles weeet haha) snappie?"