Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: AD/HD en verslaving ik wil even iets zeggen over je tekst er staat in dat mensen met ADHD/ADD sneller verslaafd worden. maar dat klopt niet helemaal(uitleg waarom=lees de reactie) ik heb ADHD en ik heb nog niet echt drugs gebruikt wel 1 keer getrokke van een joint met weed.maar meer niet echt, ik ben nu 14 en word in december 15.ik heb wel al gwn gerookt maar kon direkt stoppe al komt die drang wel terug om te roken.waarmee ik dus wil bewijzen dat je met ADHD sneller verslaafd word maar ook wel snel kan stoppen al komt de drang na een tijd wel trug. ik wil weed beginne gebruiken. maar ik gebruik eigenlijk al drugs elke dag want voor mijn ADHD neem ik namelijk relatine 1x 30 miligram sorgens voor de dag tot 17:00 uur + 1x 10 miligramsavonds om 17:00 en dat is een soort drugs. mijn goede vriend K(15jaar) had een tijd terug moeten plassen bij de politie (in de vorm van drugs-controle) maar hij was niet clean want hij had die morgend nog weed gebruikt.hij dronk veel water en ging veel plassen om de drugs uit zijn lichaam kwam.maar voor zekerheid vroeg hij mij om in een flesje te plassen om binnen te smokelen en te gebruiken als zijn pis. waaruit bleek dat in relatine sporen van cocaine en andere drugs te vinden was. het gevolg de test was positief, dus vertelde hij dat hj iemand anders pis had gebruikt. dus moest hij opnieuw plassen algoed had hij genoeg gedronken om clean te geraken, want anders was hij gepakt en hij plaste dus negatief. maar ik dwaal af van mijn reactie dus ga ik nu direkt naar wat ik bedoelde je geraakt sneller verslaafd omdat je eigenlijk al drugs gebruikt. dus ben je al verslaafd aan iets en daarom is dat. want elke medicatie is drugs hier is het bewijs : in america word de apotheker DRUG STORE genoemd waaarin het woord DRUGS komt en WINKEL."
"Re: AD/HD en verslaving Waarom noemen ze een apotheek in Amerika een drug-store. Omdat drug in het Engels naar het Nederlands vertaalt een medicijn betekent. Dus een medicijnwinkel...[/quote] elke medicatie is verslafend, er zijn veel mensen verslaafd aan MORFINE,DAFALGAN,NUROFEN,ibobruphen,en zelfs antibiotica"