Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het heeft zo idd zijn nadelen het is ook zo dat als ik nu een lijntje leg, dat dat wel vier tot vijfdubbele is geworden tegen over een tijd geleden voor de rest val ik 's avonds bijna direct in slaap, ik pak meestal nog een goei grote lijn om 8 tot 9 uur en dan ben ik om twee uur doodmoe ook veel afgevallen en men wangen zijn nu immense putten maar het is nog altijd wel leuk, al is het gevoel wel geminderd, heb minder het zenuwachtige gevoel enzo dan in het begin en het gericht denken is niet meer zo extreem als in het begin maar over het sociale enzo kan ik momenteel nog niet klagen Ik ben er nu iets meer dan een half jaar mee bezig maar ik begin langzaam aan door te hebben dat er een periode gaat moeten komen dat ik ermee stop of allesinds niet meer elke dag doe men gebit begint ook al langzaam af te brokkelen en de binnekant van men neus, mjah, is gewoon niet voor woorden vatbaar ik heb om de week wel keer of drie een bloedneus but it feels so good... owja raar genoeg heeft het bij mij het meeste effect me weed? Ik voel me dan raar genoeg helemaal spaced up, terwijl anderen zeggen dat het elkaar tegenwerkt?"
"Een jointje helpt bij mij meestal ook wel maar dan ook weer niet altijd spijtig genoeg morgen exaams bijvoorbeel en heb heel het weekend nog niet geslapen Gewoon alles kalmerend helpt volgens mij"
"Ja het is weer een zondag Dat betekend morgen naar school, op de schoolbanken zitten. Twee exaams te gaan. Nu kies ik er zelf voor dat ik zondag afkick, omdat het dan morgen exaams zijn. Maar ik vind het gewoon zo rot, die avond , dag zelf is het allemaal leuk maar dan komt die afkick Men maag ligt in een knoop, weer met lange tanden eten aan de tafel. Rond men ogen verschijnen blauwe kringen en men ogen lopen rood aan. Momenteel haat ik de wereld. Ik weet dat het enigste middel ertegen nog een lijntje nemen is. Maar waar stopt het dan? Hebben jullie veel last van afkick? Hoe ga je er dan meestal mee om?"
"mjah kheb het zelfs redelijk veel zie ik mensen waar geen mensen zijn hoor dingen die er niet zijn het ergste is als ik snachts die eenzame uren in men bed moet doorworstelen dan gebeuren er soms ook wel best gare dingen"