Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"tijd geleden, pakte ik een joint aan van een vriendin ( dacht ik ) zij rookte erook van.. ik blowde vaker, altijd leuk, goed stoned! dat moment niet ik stond op mij schoolplein een half uurtje naar dat de joint kort was, opeens was het helemaal wit, ik zag niets meer opeens zat ik op schoot bij een juffrouw van mij (die voor mij op een bankje zat) weet begot niet meer hoe ik daar gerecht kwam. ik huilde en schreewde help help. ik had mijn juffrouw vastgepakt en schreewde, naast mij juffrouw zaten leerlingen die lachten omdat ze dachten dat het een grapje was! ik zag niets alleen zwart. ik hoorde gelach van heeeeel ver weg en een 3 x dubbel.. hoorde echt 10 mensen lachen terwijl er nog 2 mensen naast zaten. toen ik bijkwam ging ik even in de klas zitten. het voelde alsof ik zweefde,op een witte wolk liep, had ook een soort witte waas voor mij ogen! ik wou na buiten frisse lucht, ik heb 2 uur op het schoolplein rondgelopen.. het leken voor mij maar 5 minuten, voelde me echt heel vreemd. ik kan het niet precies beschrijven.. ik weet niet wat er is gebeurd. ben na het ziekenhuis gegaan, ze hebben me bloed en urine afgenomen en gezegt dat er partydrugs gevonden is, wat verstaat men onder partydrugs? ik had toch alleen maar een blowtje op? verder nooit aan de harddrugs gezeten ofzo of zou er toch wat in dat blowtje hebben gezeten?? mij vriendin rookte erook van en die had niets wie herkent zon aanval?? en denkt te weten wat er is gebeurd met me? ik zit er nogal mee omdat het echt een hele impact op me leven heeft en graag wil weten wat er is gebeurd. mij vriendin beweert dat ze van niets wist bedankt voor het lezen en hoop op vooral positieve reacties"
"t was niet alleen wiet, dat kan gewoon niet. 3 dagen later had ik weer een vaag gevoel, alsof ik vloog. flashback.. dat kan niet van de wiet zijn lijk mij zo.. verders bedankt voor de reacties die het goed bedoelen, ipv de mensen die denken dat ze stoer zijn"
"als je niets zinnigs te melden heb, reageer dan niet. snap niet dat jij het lef hebt om zo te reageren op mensen, ik bedoel onder schooltijd, iedereen is jong en doet dat onder schooltijd ook ik. en was het niet tijdens schooltijd maar ervoor, voordat ik na schoolging stoer ben je met je nutteloze opmerkingen"
"wobble zei: Drugs are bad Hmmmkay?? Heb je nog iets gebruikt voor dat je die joint gerookt had(week terug ofzo iets of minder) Hoe laat was het had je al gegeten? meschien was je lichaam gewoon nog zwak ik lees dat je het dee voordat je naar school ging dus dat zou wel vroeg zijn. Klik om te vergroten... nee had niets gegeten. wel meteen erna. 2 chipszakjes en wat gedronken. het was sochtends voordat het tijd was. die joint was van een vriendin.. ze rookte erzelf ook van, al zei ze na 1 hys. rook maar op achter een vriendin zoek ik niet dat ze zoiets doet .. ze zegt van niets te weten ik gebruikte alleen wiet geen harddrugs ofzo, blowde kei vaak. was weleens misselijk maar wat er toen gebeurde, kan niet alleen de wiet zijn!"
"what the fuck wie ben ik ??? zoo jij bent anders ook blijven hangen in een trip"
"Wromtraxe zei: Toch een leuke ervaring lijkt me zo. Om te zweven op een wolk (nouja mescaline is dan wel meer toepasselijk) Die ziekenhuis testen zijn ook niet goed? Er zat partydrugs in je bloed. Welke? En waarom je vriendin niet dan? Klik om te vergroten... het ziekenhuis zei partydrugs, ik dacht gewoon wiet is ook partydrugs, mij vriendin had niets ;s maar ik rookte meer als haar, en waarschijnlijk was het niet alleen wiet denk ik zo. ze zeiden niet welke partydrug, echt vaag allemaal!"