Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Laatst voor de eerste keer een Nexusflip gedaan. Het was een erg plezierige ervaring en we kijken er erg naar uit deze combi ook op een dagfestival te doen. De dip achteraf was er niet en het gevoel was heerlijk. Maar ik vroeg mij wel af of je 2-CB zou kunnen redosen? Mochten we bijvoorbeeld alleen 2-CB willen gebruiken, werkt een redose bij 2-CB dan hetzelfde als bij MDMA? En is een redose 2-CB ook mogelijk na een Nexusflip (eerst MDMA, dan 2-CB). Of zou je na de Nexusflip bijvoorbeeld ook weer terug kunnen flippen naar MDMA? Dus ben op zoek naar ervaringen en/of tips voor de derde dosis in de volgende combinaties: MDMA --> 2-CB --> MDMA en MDMA --> 2-CB --> 2-CB. We hebben alle drie genoeg ervaring met beide middelen en gebruiken 'verstandig'. Nemen doorgaans minimaal 2,5/3 maanden pauze tussendoor. Testen de middelen en wegen af voor gebruik. Ook zijn we prima content met een normale Nexusflip en kunnen we de tijd van inname afstemmen met de tijd op het festival. Maar heb nog weinig kunnen vinden over het redosen rondom een Nexusflip, dus dacht dat ik de vraag maar eens hier stelde. Bij voorbaat dank voor de reacties."
"Dank voor jullie beiden reacties. De verantwoordelijkheid ligt in alle gevallen bij mij/ons als gebruikers. De reden dat ik hier zoek naar antwoorden is om mogelijkheden af te wegen. Ik neem zeker ter harte dat aan alle opties risico's zitten en dat hoe meer en hoe vaker je neemt de risico's groter worden en de 'magie' verdwijnt. We weten allemaal nog wel onze eerste keer dat we MDMA nemen. Het streven is zeker niet die ervaring te kopiëren. Wat we wel zouden willen is kijken naar de mogelijkheden om de belevenis van het festival met ons drieën nog een magischer randje te geven dan het al is. We hebben sowieso een geweldig avond. Als zou het zonder enige middel zijn. Maar de losheid, verbinding, opwinding en energie die sommige middelen geven maakt het net wat specialer. Wat we in het verleden we vaker deze is één dosis MDMA met twee keer een redose van steeds 50% van de vorige dosis. Nu we deze Nexusflip hebben gedaan was het inderdaad de vraag in hoeverre herdoseren van middelen een optie is in het gebruik van beide middelen. Het antwoord wat ik lees is: ja het kan met beide middelen. MDMA makkelijker omdat de opbouw van tolerantie minder snel gaat dan bij 2-CB. Deze ervaring hebben we ook al. Ik denk dat, met wat ik nu heb gelezen, de combinatie MDMA --> redose MDMA (50%) --> 2-CB (rekening houdend met versterkte werking door MDMA) voor ons het meest aansluit bij wat we zoeken. Hiermee neem ik mee dat we alle drie ervaring hebben met beide middelen. We de situatie goed kunnen inschatten. De middelen getest zijn. De dosis van de 2-CB aanpassen aan de omgeving (festival i.p.v. thuissetting). En we geen andere middelen nemen zoals alcohol of andere drugs (los van Sildenafil of Tadalafil voor de bekende prestatie-uitdagingen)."
"Snuffelaar zei: 2c-b is net een van de weinige psychedelica die niet snel tolerantie geeft. Je kan het bv twee dagen na elkaar doen, met dezelfde dosis, en even goed gaan Klik om te vergroten... Dank voor de toevoeging. Maar de tolerantie die ik bedoelde is in het herdosering. Dus 2,5 uur na de eerste dosis. Dit is bij MDMA wel goed mogelijk. Wat is jouw ervaring hiermee bij 2-CB?"
"Mezelf zei: Ik redose bijna elke psychedelica wel. Met 2C-B en MDMA zit mijn sweetspot rond de 2uur na de eerste dosis. Zo begint de tweede dosis precies iets te werken als de piek van de eerste begint te zakken. Met M doe ik ook 50% van de eerste dosis en met 2C-B voel ik dat meestal aan maar vaak dezelfde dosis als de eerste. Neem dan vaak ook niet een zeer hoge dosis. MDMA alleen zou ik rond de +-100mg + 2uur later +-50mg nemen. 2C-B alleen zou ik rond de 15mg nemen + 2uur later 10 a 15mg Ga ik combineren dan zou ik M gewoon rond de 100mg nemen en 1uurtje later de 2C-B nemen a 10mg, Dus zodra de M zijn werking doet. 2 uurtjes later (de M zit op einde piek en 2C-B zit op de begin piek) voel ik aan welke van de twee nog eventueel bijgedoseerd kan worden. Zal rond de 50% van eerste dosis liggen meestal. Ik persoonlijk zou het echter wel bij maar 1x bijdoseren houden en vooral met M. Beetje voorzichtig met die hersentjes zijn kan geen kwaad Klik om te vergroten... Begrijp ik goed dat jij dus ook ervaring hebt met de optie MDMA --> 2-CB --> MDMA (redose)? Mag ik je vragen wat de afwegingen voor je zijn om het in die volgorde te doen ipv MDMA --> MDMA (redose) --> 2-CB? En hoe lang denk je dan ongeveer onder de pannen te zijn van T0 tot laatste merkbare effecten?"
"Wat zijn volgens jullie de beste doseringen van 2CB voor seks? Ik hoorde dat je beter wat lager kunt doseren. Maar wat is lager? Ik zit zelf altijd wel vrij hoog met mijn 'sweetspot'. 150 mg voor MDMA, 5 ml bij GHB. Ik heb één keer 18 mg 2CB gebruikt op een meerdaags festival maar raakte er niet enorm opgewonden van. Leuk maar lichte trip. Dus ben nog wel zoekende naar de juiste dosering 2CB voor intieme momenten."
"Ik ben erachter gekomen dat de timing van de kamagra ook erg belangrijk is. Wij gebruiken weleens MDMA op festivals en belanden eigenlijk altijd met z'n drieën in een toilet of ergens in de bosjes. Wanneer ik te snel na de eerste dosis MDMA kamagra neem werkt het inderdaad niet goed omdat de pieken dan samenvallen. Maar wanneer ik ongeveer 2,5 na de eerste dosis de kamagra neem ben ik keihard en nog erg geil van de piek van de MDMA. Ik geloof dat dit door de tegenstelling komt van het 'vasculaire' aspect van beide middelen. Maar ben geen arts, of chemicus. Wij redosen overigens wel i.v.m. de lengte van het feestje. Ik kan mij voorstellen dat dit lastiger is wanneer je thuis bent en die redose niet wilt nemen. En je die 2,5 uur wilt gebruiken voor actieve seks. Ik ben het trouwens ook eens met de stelling dat wanneer je gewoonweg wat lager doseert dit zeker van invloed is op het krijgen en behouden van de erectie. Maar tijdens een festival is het zoeken naar die balans altijd balanceren tussen twee lusten. Mochten anderen hier een meer onderbouwde mening over hebben, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag."
"Van de zomer gaan we naar een meerdaags festival. Nu willen we niet te vaak eens per 2-3 maanden aan de MDMA i.vm. de serotoninebelasting. Welke drugs/drugsgroepen zou je in drie dagen kunnen gebruiken zonder dat ze elkaar negatief versterken? Of zonder dat de verschillende stoffen in je hersenen overbelast raken? We hebben nog wat LSD, 2MMC, 6APB en Paddodrops beschikbaar. Het is natuurlijk niet zo dat we geen plezier zouden kunnen hebben zonder de geestverruimende middelen. Maar willen toch een variatie meenemen waarmee we naar gevoel kunnen gebruiken op basis van setting, emotie, vermoeidheid etc. Zoals bij wel meerdere posts van mij ben ik bij voorbaat dankbaar voor jullie uitgebreide en hartelijke adviezen."
"Shinyzappy zei: Wat voor festival is het precies? Met wie ga je ? Klik om te vergroten... Ik ga met mijn vriendin naar een leuk festival op een waddeneiland. ITGWO. Dus een beetje van alles qua muziek en setting."
"Zeehond zei: Ken het niet, klinkt leuk! Wat dacht je van dag 1 alcohol, dag 2 6-apb en dag 3 paddodruppels of lsd (niet teveel nemen) Moet bekennen dat ik zelf geen ervaring heb in een 3-daags festival. Misschien dat andere leden betere tips hebben. Klik om te vergroten... Zelf niet zo op de alcohol. Maar misschien dat we de eerste dag wel die mushroomdrops doen. En dan een dag LSD en nog een dagje 6apb of mdma. Klinkt als een heerlijk weekend! We kunnen eventueel ook nog wel wat 2cb halen. Is ook nog wel een leuke toevoeging."
"Ik ben zelf niet wat de rookbare drugs. Dat valt vaak niet goed. Wordt misselijk. Maar de andere opties zijn zeker te overwegen. Het risico dat eens van ons het helemaal heeft gehad lijkt mij bijzonder klein. Te veel gezellige, leuke en lieve mensen waar we mee gaan."