Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een vriend van mij liet mij laatst een klein flesje zien met een vloeistof (leek gwn water) en zei dat dit "pluto" heette. Hij zei dat je het in een vape doet. Het effect schijnt een beetje als wiet te zijn maar een stuk erger. Hij zei dat je er kapot stoned van wordt en kan van gaan trippen als je veel neemt. Verder had ik gehoord dat er zo'n 40% THC in zit (weet niet of dit waar is). Die vriend zei ook dat een vriend van hem teveel had genomen en dat hij een soort zombie werd (zei en deed niks meer) en lag een toen een paar uur in t ziekenhuis. Dit is alles wat ik erover weet, hoop dat het genoeg is. Ik drink en blow soms maar verder doe ik geen drugs. Ik vind wiet echt tof (krijg vaak een lach kick en alles voelt dan een beetje als een droom en de tijd gaat heel snel, en dat vind ik echt lache) en dit schijnt dus nog een stukje erger te zijn. Dus ben opzich wel nieuwsgierig, maar ik ben altijd wel voorzichtig dus doe niks voor ik weet wat het is en wat de risico's zijn, het verhaal over die gast die naar het ziekenhuis moest heeft me wel laten schrikken. Ik ben dus vooral benieuwd naar: - Hoe het echt heet en wat het is - De effecten (als je het een keer hebt gebruikt zou ik het tof vinden als je er wat over kon vertellen, als je dat wilt) - Of het erg schadelijk en verslavend is"
"Paddestoel zei: Kom op Google (pluto vape thc) dit tegen 3Chi Delta 8 THC Vape Cartridge with Cannabis Derived Terpenes - Granddaddy Pluto This spicy, pine flavored Delta-8 (D8) Vape Cartridge contains 1 mL potent hemp-derived Delta-8-THC distillate & is sure to please! Fast, free shipping on orders $100+ cannabuddy.com Maar niet in Nederland. Klik om te vergroten... Het zou best zoiets kunnen zijn denk ik, maar het kwam wel in een ander flesje en het was een stuk meer dus het is sowieso niet precies dit. Volgende keer als ik hem zie ga ik vragen of hij er wat meer over weet en ik zal het hier wel laten weten als ik meer weet."
"Ik heb trouwens iets meer info over het gebruik: je voegt een beetje ervan toe aan van die vape vloeistof en dan doe je het gewoon in een vape, en het bestaat voor een groot gedeelte uit THC. Maar weet nog steeds niet onder wat voor naam het verkocht wordt."
"Druktemaker zei: Je kan natuurlijk ook gewoon zonder tabak roken! Vloei gebruikte ik meestal smoking gold. Klik om te vergroten... Ik vind puur wel een stuk lekkerder en daar moet ik ook niet van hoesten, maar daar ga ik me al snel raar van voelen en ik wil wel wat langer gezellig kunnen blowen."
"Mevrouw Pløp zei: Of met kruiden! Hop, damiana, lotus, kamille, passiebloem.. Klik om te vergroten... Zat ik wel over na te denken maar ik hoor er erg veel verschillende meningen over. Sommige mensen, zoals Dirkjan net, zeggen dat het vies is Werkt kamille thee? Staat bij dat het 100% kamille is, erg goedkoop, en ik dacht er wel is wat over gelezen te hebben op dit forum. Zo ja ga ik dat proberen want dat kost maar een eurootje of 2."
"StraatPiraat zei: Overigens rookt een maat van me hierom altijd met javaanse jongens (driekwart ofzo), ben het met hem eens dat dat wel makkelijker rookt. Weet je zeker dat het hoesten en branden in je keel echt van tabak komt en niet van wiet? Klik om te vergroten... Ja heb wel eens een pure joint gerookt en toen voelde ik niks in me keel. (alleen daarna leek de tijd echt 4x zo snel te gaan en ik had geen idee meer wat er allemaal gebeurde, was een beetje raar haha)"
"Dit is trouwens wat ik had gelezen over die kamille thee: Gewoon een doosje Pickwick Kamille thee in huis halen. 1 zakje is precies goed voor 1 joint. Nadat je gewend bent aan de smaak wil je niet anders meer. Het voordeel van kamille is dat als je het met wiet rookt het net zo werkt als dat je tabak erin gestopt zou hebben, je krijgt dat stonede in plaats van dat highe wat je krijgt als je puur rookt. Dus je gaat er niet op achteruit want gewoon relaxed en je rookt minder meuk. - frenzic"
"Welke kruiden(mix) raden jullie aan?"
"Geneesmiddel zei: Dit snap ik niet helemaal. Is dit niet gewoon een verbloeming van het willen roken van tabak? Als je een pure draait en af en toe een hijsje neemt is dat dan minder 'gezellig' dan dat je de hele tijd zit te roken van een tabaksjoint? Verbrande zooi naar binnen hijsen vinden je longen van nature kut, tenzij je lichaam het gaat associëren met het verslavende stofje nicotine. Met blowen zou het chiller moeten zijn als je met minder hijsen stoned kan worden Klik om te vergroten... Ik snap je punt wel maar ik weet niet echt waarom maar ik rook het toch graag met een beetje tabak alleen kut dat ik er zo van moet hoesten. En ik rook ook vaak hasj en dan moet er wel wat bij."
"Mevrouw Pløp zei: Zie mijn eerdere post. Passiebloem en hop zijn hier wel een beetje favoriet. Klik om te vergroten... Dankjewel! Ik ga daar even naar zoeken en het bestellen. Ik ga ook die kamille thee proberen, kost toch niks en als het vies is om te roken kan ik er nog lekker thee van zetten."