#1
Ik heb nu wat planten in een klein tentje in een garage. Dit gaat top, de plantjes zien er gezond uit en ik denk dat ik binnekort wel kan oogsten, maar...
Temp. en vochtigheid in mijn garage zat de afgelopen paar dagen rond de 22° en 55%. Volgens mij nog prima, maar de garage is redelijk slecht geïsoleerd en heeft ook geen verwarming of iets, dus de temperatuur zou wel veel kunnen schommelen. Maar waar ik me het meeste zorgen over maak is dat op een natte dag de luchtvochtigheid misschien te hoog wordt. Dat in combinatie met de hoge temperaturen die er aan komen is de kans op rot tijdens het drogen er denk ik wel.
Binnen drogen is voor mij geen optie. De enige opties zijn in de tent, of gewoon ergens in de garage, maar dan moet ik een manier hebben om de luchtvochtigheid laag te houden. Heeft iemand daar manieren voor? Het liefst goedkoop of gratis!
Temp. en vochtigheid in mijn garage zat de afgelopen paar dagen rond de 22° en 55%. Volgens mij nog prima, maar de garage is redelijk slecht geïsoleerd en heeft ook geen verwarming of iets, dus de temperatuur zou wel veel kunnen schommelen. Maar waar ik me het meeste zorgen over maak is dat op een natte dag de luchtvochtigheid misschien te hoog wordt. Dat in combinatie met de hoge temperaturen die er aan komen is de kans op rot tijdens het drogen er denk ik wel.
Binnen drogen is voor mij geen optie. De enige opties zijn in de tent, of gewoon ergens in de garage, maar dan moet ik een manier hebben om de luchtvochtigheid laag te houden. Heeft iemand daar manieren voor? Het liefst goedkoop of gratis!