Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"OK MENSEN.. WHAT THE FUCK! En vooral tegen The Used Als jij denkt, dat ik mij hier op dit forum heb ingeschreven om een verzonnen verhaal te schrijven om kinderen van de paddo's af te houden. Ik mag net als uw vader paddo's misschien haten.. Echter heb ik daarvoor geen ongegronde redenen. Zoals velen hebben kunnen lezen, was ik afgelopen weekend bijna dood, en ik mag in iedergeval voorlopig ook geen wiet meer roken. Ze zeggen dat ik daardoor kan terugvallen. Ik vind het in iedergeval heel gay.. Sowieso zal je niet allemaal draden hebben je hebt er 1 in je linker pols en 1 in je rechter pols. Nee vriend.. 1 in me linker arm en 1 in mijn rechter arm Toen ik wakker werd hebben ze daar nog shit in geinjecteerd tegen de misselijkheid. Toen ik wakker werd moest ik namelijk veel kotsen. Een buis in je pik dit is onzin.... Nee in jouw vaders ziekenhuis laten ze de mensen zeker in bed pissen. En verschonen ze telkens opnieuw de lakens? Sorry maar een urinebuis Verder heb je er 1 op je hart en dat is het dan ook. Ja dit had ik ook (ik noemde de hartslagmonitor al eerder) Er zat ook zo'n stikkertje op mijn onderbuik. - Valium wordt niet meer in de ambulance als kalmeringsmiddel toegedient. Mij is dit toch echt verteld, en het was ook de reden waarom mijn ademhaling stopte. Ga aub niet de wijsneus uithangen ik kan me er echt aan irriteren. Maar goed, als jij echt denkt dat ik een volwassenen ben zonder leven, die zich inschrijft op een drugsforum omde jeugd van paddo's af te houden zonder goede reden. Moet jij dat vooral doen.. Ik kan je een foto pm'en van mij in het ziekenhuis, maar alleen als je het echt heel graag wilt..."
"Sweet_Shadow zei: Heb je tijdens eerdere trips nooit enige problemen ondervonden? Ik vind het zo moeilijk voor te stellen dat het je ineens kan overkomen. Heb je misschien een vermoeden waarom het deze keer zo anders gelopen is? Klik om te vergroten... Ik had al een keer getript met een halve hawaiaanse, en een keertje met een hele mexicaanse. Ik heb geen dikke ervaring maar een hele portie hawaiaanse zou geen probleem moeten zijn. Het was echt in mijn hoofd dat ik helemaal gek werd, door de gedachtes. Misschien is ieder portie paddo's toch anders?"
"Tsjonge jonge wat zijn sommige mensen toch dom.. niet te geloven hoe dom jij bent gewoon."
"Kk politie ze hebben er niks over gezegd!"
"Ja ik heb ze ook bedankt, althans ik wilde de agenten nog spreken maar die hebben verder geen contact met mij opgenomen. Het boeit me geen reet dat het op internet staat maar ik moet morgen wel naar school en ik slaap hier slecht door, want vandaag was het al kut, bijna iedereen wist het al. Maar straks ook de leraren en shit.."
"Een agent probeerde me in bedwang te houden. Maar dat lukte hem niet. Dus ik ben toen door 4 politieagenten geboeit. En in een ambulance gezet. Klik om te vergroten... Ik had meer moeite met dit stukje, ik weet niet hoe het met de rest van jullie zit, maar als ik zo hard zou trippen als deze vent beweert, dan kan een kleuter me al opvegen hoor! Klik om te vergroten... Jij hebt geen idee hoe hard ik hem getript hebt dus hou nu alstublieft op. Ik dacht dat mijn tijd erop zat, en ik wilde nog niet weg. En ik heb behoorlijk hard tegengestribbelt. Met het nieuwsbericht is dat in iedergeval bevestigd want dat komt rechtstreeks van de politie. Verder nog tegenargumenten of geloof je me nu wel beste vrind? Of was al die moeite voor niks?"
"Doodkapje zei: Ik blijf het me afvragen als jou "vrienden" wel een ambulance konden bellen, waarom hebben zij dan ook niet de ambulanciers geinformeerd over wat jij allemaal genomen had??? Klik om te vergroten... Er zaten ook nuchtere maten bij.. Die hebben de politie + ambulance laten komen. En volgens mij hebben ze wel verteld dat ik paddo's op had. Ik zal het nog even navragen..."
"Het is niet helemaal duidelijk allemaal. Vandaag spreek ik misschien met de agenten die er van af moment 1 bij zijn geweest. Die ik ook heb aangevallen enzo. Maar waarschijnlijk wel wat jij zegt."
"Afgelopen weekend besloten ik en mijn vrienden maar weer eens een keertje lekker te trippen van een portie hawaiaanse gedroogde. We namen ze in in het bos. En na een kwartier begon ik het al te voelen. De tintelingen door mijn lichaam. En de bomen golfde zo leip. Ik keek naar de grond en zag allemaal plasma-achtige wormpjes kruipen. Mijn vrienden waren met elkaar aan het praten over een grinder ofzo. Maar ik snapte er helemaal niks van. Ik kon niet communiceren, ik voelde me anders dan de rest. Ik vond het maar niks. Ik dwaalde helemaal weg. We gingen naar een andere plek in het bos want ik werd gek van de bomen. Toen op het gegeven moment zat ik met een joint in mijn ene hand en mijn mobiel in mijn andere hand. Ik vroeg telkens, waar ben ik? waar is mijn moeder? waar is thuis? werk??? school?? Ik zei tegen mijn vrienden. Jongens ik verlies mezelf. Iedereen zei.. Nee het komt wel goed zometeen is alles wel weer beter. Vanaf dat moment herinner ik me niks meer Ik werd wakker, ik lag ineens in het ziekenhuis. met mijn ouders naast me. Ik had allemaal draden door mijn armen, boven me hing een beademingsmachine, en links van me een hartslagmonitor. Een buis in mijn fucking pik! Het eerste wat ik zei was. What the fuck.. waar ben ik? Toen ging ik weer verder slapen. Toen ik weer bij was heb ik de rest van mijn trip gehoord. Vanaf het moment dat ik mezelf verloor, toen ik echt helemaal niks meer kon. Werd ik zo gek van alle gedachtes die in me rond gingen. Dat ik in een psychose terecht ben gekomen. Ik kan het me niet meer herinneren Maar het ging ongeveer zo. Ik was hem heel hard aan het spacen, en een vriend van me (ook helemaal onder invloed) moest een beetje om me lachen. Toen ben ik FULLSPEED op hem afgerend en heb hem onderuitgehaald. Toen zijn er nog een paar mensen geweest die me geprobeerd hebben te kalmeren. Ik heb 2 vrienden keihard gebeten. Vanaf dat moment wisten mijn vrienden dat ze 112 moesten bellen. Een agent probeerde me in bedwang te houden. Maar dat lukte hem niet. Dus ik ben toen door 4 politieagenten geboeit. En in een ambulance gezet. In de ambulance hebben ze me valium toegediend als kalmeringsmiddel. Vanaf dit moment stopte ik met ademhalen. En mijn hart is er ook mij gestopt. Ik ben toen gereanimeert. En heb toen tot de volgende dag op de Intensive Care gelegen. Rond een uurtje of 9 werd ik wakker en ik kon me niks meer herinneren. En wist echt niet hoe ik in het ziekenhuis terecht ben gekomen. Sinds vandaag herinner ik me wel een soort nachtmerrie. Ik dacht dat het leven niet echt was, dat alles verzonnen was. Dat mijn vrienden niet echt waren. En toen de politie kwam (niet dat ik ooit heb waargenomen dat er politie was) Toen wist ik het zeker, ze gingen me doodmaken. Ik zou sterven. En alles wat ik had, bestond eigenlijk helemaal niet. (Dit zijn beelden die ik me echt nog kan herinneren.) Mijn vrienden hebben in hun paddotrip de rest van de avond alleen maar aan mij gedacht. Kutgedachtes.. Ik was misschien al dood. Ze voelde zich schuldig dat ze dat gif in hun bloed hadden. Alleen maar angst en ellende ging door hun hoofd. Alleen zijn ze niet doorgedraaid net als ik. Tsja er wordt veel gezegd dat paddo's onschuldig zijn. Misschien is het ook wel zo. Tenminste ik dacht natuurlijk ook dat dat zo was. Maar aangezien ik bijna dood ben gegaan dit weekend. Denken ik en mijn vrienden er toch heel anders over.. Pas er alsjeblieft mee op, er is laatst ook al een meisje van 17 van NEMO afgesprongen in haar paddotrip. Het is niet zo onschuldig als wordt gezegt."
"nee dit is juist het vreemde, het gewoon een normale portie gedroogde. Ik had al vaker op een hele portie getript. Ik zal binnenkort wat foto's uploaden. Ik heb mezelf aardig toegetakelt.. Mijn wangen en oren heb ik opengekrast. Mijn hoofd een aantal keer tegen de grond en een boom gesmasht. Mijn ogen zijn vuurrood. IK heb overal schrammen. Bij mijn polsen van de handboeien. En ik voel me natuurlijk helemaal naar de getver. Ik hoop dat dit voor velen ook een reden is om het niet meer te doen. Ik ga het je niet verbieden maar ik kan het je zeker afraden."