Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi ik ben de vriendin van Crimi Toen ik mijn ventje leerde kennen, leerde ik een leuke enthousiaste jongen kennen, lekker gek en ja hij gebruikte drugs. Vond ik helemaal niet erg, want ben er zelf ook niet vies van. Ok het kwam eens voor dat meneer ko ging op een party. In het begin viel het allemaal nog wel mee. Maar hoe langer ik met hem ging hoe erger het eigenlijk werd. Het werd al gauw regelmatig op een feest en de EHBO heb ik ook al een aantal malen van binnen gezien. Pas toen we gingen samenwonen kwam het pas goed aan het licht. Meneer lag/ligt bijna elke dag ko. Voor mij niet al te fijn om aan te zien. Maar daarbij komt ook nog dat hij van de GHB ernorm agressief wordt. Ik hoef maar iets verkeerds te doen of hij schiet uit zijn slof. Al vele malen heeft hij geprobeerd te minderen, maar dat minderen schiet totaal niet op. Ik heb nu de G in een kluis zitten, dit om te voorkomen dat hij teveel pakt en er vervelende dingen gebeuren. Denk bijv. aan dat hij in de auto stapt en ik later een telefoontje krijg dat hij op de IC ligt... Niet het telefoontje waar je op zit te wachten. Voor mij is het enorm zwaar. Ik weet nooit wat ik aan hem heb. Wanneer ie G wil en ik geef het niet meteen dan merk je gewoon hoe verslaafd ie is en dwingt ie het gewoon af. Ik zit er gewoon doorheen. Zijn minderen werkt voor geen meter. En hij moet straks de kliniek in voor 3 weken. Daar gaan ze rustig afbouwen en dan gooien ze hem weer naar buiten. Maar de drugs die al tientallen jaren in zijn lichaam zit, is dan nog niet weg. Dat moet ie dan maar zelf doen. Als dat net zo gaat als het doorzettingsvermogen wat ie nu heeft zie ik het somber in. Dan zie ik het weer fout gaan. En ik kan hem niet meer helpen. Na 2 jaar continu elke dag vechten, je ventje ko zien gaan, zijn stemmingswisselingen etc. is bij mij de accu ook wel op. Ik wil hem alleen niet in de steek laten, omdat zovelen hem al hebben laten vallen. Ik wil iedereen waarschuwen. Het is kl*te troep. Ik heb de meest fantastische filmpjes om te laten zien hoe erg het is om ghb-verslaafd te zijn. En hoe een leuk mens kan veranderen in een man die ik vaak niet meer wil kennen en die ik soms heel erg haat."
"@mmm Niet waar crimi, wanneer je niets neemt krijg je steken in je hart. Maar kee dat valt meer onder afkicken. Geen idee of daar onderzoek naar is gedaan. Daar kan mijn ventje je alles over vertellen. Ken ook mensen die verslaafd zijn aan de alcohol. Maar dat is toch heel anders moet ik zeggen. Die agressieviteit is anders. Je zou hem gewoon eens mee moeten maken..."
"Ja dat bedoel ik idd. Het KO gaan van iemand terwijl je erbij bent, thuis, op een feest, tijdens het uitgaan. Niet echt een pretje kan ik je zeggen. dank je wel!!!!"
"zaterdag was ik weer gaan zitten in de disco waarna ik 15-30 min half geslapen heb. eigen schuld maar ik dacht op het einde nog wel even 2 ml te kunnen pakken. Klik om te vergroten... Ja dat ken ik ja. Daar hadden we dit weekend ook weer last van. Oogjes knijpen op het podium en dat zagen de uitsmijters en meneer werd eruit gegooid. Dat was weer een leuk avondje"
"en ik ben niet de enige die het zeggen. De politie en de ambulancebroeders hadden het niet gemakkelijk met hem. En dit weekend de uitsmijters hadden het ook niet erg fijn. Er is dan geen land met hem te bezeilen. Het is gewoon irritant"
"@ mmm Zeker wel heel agressief. Nooit iemand geprobeerd bij te brengen als hij ko ligt zeker... Nou kan je verzekeren dat iemand zwaar agressief reageert op pijnprikkels. Dan geeft ie er een paar knallen op los. En als hij heeft gebruikt en ik zeg wat tegen hem wat hem niet aanstaat of ik probeer hem wakker te houden, nou dan zijn de poppetjes aan het dansen. Kan ik rennen hoor en hard ook!!!!"
"zo even een update, Bedankt voor alle berichtjes allemaal!!! Meneer ligt nu tegenover me te slapen (ko). Wilde naar de sportschool, maar kon zien dat het me niet zo'n verstandig idee leek. En gelukkig had ik gelijk. Anders had ik misschien problemen gehad in de sportschool met hem. Vandaag is hij naar het cbr geweest. Maar daar komen denk ik geen gevolgen van. Verder leest ie van alles hier op het forum over stoppen. En elke keer krijg ik nieuwe ideeen naar mijn hoofd, maar vind t allemaal maar onzin. Hij is te verslaafd om het zelf te doen, alleen ziet ie dat niet altijd in helaas. Ik heb soms geen idee hoe het lopen gaat. Ik begin nu steeds meer te vrezen voor zijn en mijn veiligheid. Ik zie mijn vriend zichzelf enorm naar de knoppen helpen en het maakt me wanhopig. Ik lees van alles over interne bloedingen en zo. Ik denk inderdaad dat als hij zo doorgaat het niet lang meer zal maken. Ik hoop gewoon van harte dat die afkickkliniek gaat werken, anders hebbben we volgend jaar een begravenis. Want zover is het wel aan het komen momenteel. En dit soort dingen maken je zo verdrietig en machteloos. Het maakt me kapot van binnen om zo'n leuke jongen naar de klote te zien gaan. Gisteravond toen hij niets had gebruikt, was hij zo leuk. Echt de jongen waar ik van hou. Vandaag zag ik weer de jongen die ik vaak haat. De jongen die g gebruikt en daardoor gewoon achterlijk gedrag gaat vertonen. Ik kan wel heel cliche gaan doen en zeggen als waarschuwing, gebruik het niet. Het is je eigen keus en je bent er zelf bij. Ik gebruik soms zelf ook wel een drugs. Maar ik kan mate houden. Maar door mijn vriend haat ik drugs vaak. Het maakt echt alles kapot. Ik ben mijn vriend al maanden "kwijt" door die shit. En ik mis hem enorm (de jongen die hij was)"
"Dank jullie wel voor alle berichten. Doet me goed om jullie te horen. Inmiddels is mijn ventje weer thuis. Clean. Alleen dan komt het moeilijke gedeelte. Thuis zijn en vechten om niet terug te vallen in de oude gewoontes. Gelukkig heeft hij er wel van geleerd en ik weet zeker dat GHB nooit meer wordt gebruikt. Hij is nog steeds herstellende vind ik. Het heeft zijn lichaan erg gesloopt en hij is nog veel moe. Maar vooral het moeilijke voor hem is het niet terugvallen in de oude gewoontes. Hij mist wat, voelt zich saai. En begint regelmatig over het gebruiken van een keer een pilletje. Dat is voor mij best wel moeilijk. Ik weet dat hij geen geheelonthouder zal zijn van drugs. Maar ik vind het gewoon erg snel om na 3 weken thuis te zijn weer drugs te gaan gebruiken. Dus daar komen helaas nog veel ruzies van. Maar hij wil er toch ook voor gaan. Hij wil gezond zijn en een toekomst met mij hebben. We weten dat we bij elkaar willen blijven en ik heb al eens gezegd dat ik een kinderwens heb en dan moet je toch clean zijn. Ben ook blij dat ik mensen raak. Ik ben zelf niet een supergrote gebruiker. Vind het lekker om het zo af en toe eens te doen, maar het moet wel leuk blijven. En door wat ik allemaal heb gezien met mijn vriend en hoe fout het is gegaan, de nare dingen die zijn gebeurd tijdens stappen of thuis heeft mij aan het denken gezet. En ik ga verstandiger met de drugs om. Vaak weten mensen die teveel pakken niet meer wat er is gebeurd doordat ze out gaan. Het is gewoon rotspul qua dosering. En het is gewoon jammer dat het vaak zo vaak gaat. En het jammere is dat mensen die het gebruiken, niet in willen zien dat ze vaak de dag van andere verpesten. Ik hoop gewoon dat ik mensen wat kan bijbrengen en kan waarschuwen om na te blijven denken en de gevaren van G te zien. Ik ben niet tegen, maar wil gewoon mijn ei kwijt en dat is wel heel erg fijn moet ik zeggen."