Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscrystal coke..(glinsterd)

crystal coke..(glinsterd)

3 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
d
denhaag070Lid
01-01-2024, 00:00
#1
crystal coke..Ik had vandaag 1gr goeie kwaliteit snuif-coke besteld 60 eurie en ..ik maakte het pakje open en het eerste wat mij eran opviel was dat het erg glinsterde en best wel poederig was..er zat bijna geen geur aan.
Ik nam een snuif om te proberen..toennog een snuifje...even later voelde ik mij erg raar..had weinig met coke te maken,het leek eerder op een inslag van een xtc-pil ofzo...ik raakte in paniek ofzo en omdat ik naar buiten wou omdat ik mij zo vreemd begon te voelen..de verkooppersoon vertelde mij dat het erg zuivere colombia coke zou zijn,maar ik werd ook duizelig en begreep er niks van...ik wou bijna 112 bellen..dit duurde ongv 1,5 uur..ik ben weer bijgekomen nu maar heb nog bijna 1 gr ervan over maar ik wil nu eerst weten hoe het kan dat ik zo raar werd en ook nog n soort paniek-hyper aanval kreeg daardoor......ik ben ervaren en 36 jaar,ik had alleen niet veel gegeten..maar wie kan mij wat vertellen :confused:
B
BijsluiterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Werd je er ook koortsig / zweterig van?

Want dan lijkt het me dat je MDMA hebt gesnoven. Zou de aanbieder iig links laten liggen verder.
d
denhaag070Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nah ben ik naar enig onderzoek wel wijzer geworden geloof ik.
De persoon heeft mij ketamine gegeven.. :rock: Nee nu kan ik een grapje maken maar dit is niet goed als je ervan uitgaat da je coke snuift. Ik denk dat door zijn onwetenheid,menig persoon goed ZIEK zijn geworden.
Ik had nog nooit ketamine gezien of gebruikt maar dit is wat ik jullie mee kan geven:

Ketamine is bij deskundige toediening volkomen ongevaarlijk. Bij een hogere dosis raak je buiten bewustzijn, maar na verloop van tijd kom je weer bij en even later is er "niets meer aan de hand" . Sommigen verkiezen het bij bewustzijn te blijven, al kun je tijdens een ketamine-trip moelijk praten en bewegen. Tijdens de trip verlaat je je lichaam en heb je het gevoel dat je "sterft". Eerst ben je wel bang, maar dan voel je je bevrijd. Je komt in gebieden terecht die je bij wijze van spreken "de hemel" zou kunnen noemen. Er zijn daar soms ook andere zielen aanwezig waarmee je kunt communiceren, hoewel niet mer woorden. Ook kom je in contact met hogere krachten en sferen, maar daar voel je je wel aan onderworpen. Het is een ongelooflijk indrukwekkende ervaring waarmee je nog vele maanden later bezig bent. Bij hogere doses kan verhoging van bloeddruk of storing in de ademhaling voorkomen. Maar wie slechts nu en dan ketamine gebruikt voor een prachtige en leerzame "bijna-dood-ervaring", loopt geen enkel gevaar.
Bijsluiter zei:
Nah ben ik naar enig onderzoek wel wijzer geworden geloof ik.
De persoon heeft mij ketamine gegeven.. :rock: Nee nu kan ik een grapje maken maar dit is niet goed als je ervan uitgaat da je coke snuift. Ik denk dat door zijn onwetenheid,menig persoon goed ZIEK zijn geworden.
Ik had nog nooit ketamine gezien of gebruikt maar dit is wat ik jullie mee kan geven:

Ketamine is bij deskundige toediening volkomen ongevaarlijk. Bij een hogere dosis raak je buiten bewustzijn, maar na verloop van tijd kom je weer bij en even later is er "niets meer aan de hand" . Sommigen verkiezen het bij bewustzijn te blijven, al kun je tijdens een ketamine-trip moelijk praten en bewegen. Tijdens de trip verlaat je je lichaam en heb je het gevoel dat je "sterft". Eerst ben je wel bang, maar dan voel je je bevrijd. Je komt in gebieden terecht die je bij wijze van spreken "de hemel" zou kunnen noemen. Er zijn daar soms ook andere zielen aanwezig waarmee je kunt communiceren, hoewel niet mer woorden. Ook kom je in contact met hogere krachten en sferen, maar daar voel je je wel aan onderworpen. Het is een ongelooflijk indrukwekkende ervaring waarmee je nog vele maanden later bezig bent. Bij hogere doses kan verhoging van bloeddruk of storing in de ademhaling voorkomen. Maar wie slechts nu en dan ketamine gebruikt voor een prachtige en leerzame "bijna-dood-ervaring", loopt geen enkel gevaar.
Klik om te vergroten...
K
K-rboLid
01-01-2024, 00:00
#4
ook altijd opletten met die zogezegde crystal-coke, meestal is het gewoon het spul waarmee het versneden is die glinstert

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."