Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Op dit ogenblik ben ik aan het drinken van de hasjmelk die ik net gemaakt heb, helemaal alleen thuis, niet gegeten sinds gisterennamiddag ik ben benieuwd nr het effect... dit is de tweede keer dat ik het doe en de eerste keer had ik 0.35 g hasj gebruikt deze keer wou ik 0.5 gram ongeveer proberen mr ik heb geen weegschaaltje ofzo, dus heb ik mr gegokt nr de hoeveelheid: heb zakje met 5 gram tempel en dat is 1 mooie schijf dus ik heb ongeveer een tiende van de schijf afgebroken en in de melk verwerkt... 14.50 uur; men tas is ondertussen net leeg men volgende post volgt wanneer ik iets begin te voelen, ik ben benieuwd:d"
"danku, heb net al een jointje voorgerold voor het geval ik na ongeveer 2 uur nog niets zou voelen, maar ik hoop dat het er eentje wordt om het effect te verlengen:d we shall see i guess kdenk dat het nu geen kwaad meer kan om te eten? heb wel honger nu na meer dan 24u nx gegeten te hebben"
"Mr.jiho zei: kga het binnekort ook eens proberen, wil je een beschrijving maken van hoe je het gemaakt hebt? Klik om te vergroten... is heel simpel: je hebt nodig: - melk (best volle) - boter (hoe meer vetgehalte hoe beter; hasj lost op in vet, ik heb boereboter met 82% vetgehalte gebruikt) - kruidnagel (ik doe er toch zo'n 3 a 4 bij ik weet niet of het echt nodig is...) - en hasj uiteraard (voor de eerste keer best zo'n 0.3 a 0.4 gram heb ik me laten vertellen...) je giet eerst een tas vol volle melk en giet die dan over in een kommetje, begin te verwarmen en doe er al de kruidnagels in. breng de melk zo tot tegen het kookpunt aan en voeg dan de boter toe die je laat smelten in de melk (ik heb 1 schep met een vork gebruikt ben ook niet echt zeker wat de ideale hoeveelheid is). als de boter is gesmolten voeg je de hasj toe in kleine stukjes gebrokkeld en verwarm verder op een zacht vuurtje totdat de hasj volledig is opgelost. uiteindelijk giet je alles terug over in de tas en voeg evt suiker toe mr dat is ook niet echt nodig ofzo, ik vind dat het van zijn eigen al ni slecht smaakt op zich... enjoy"
"Argulas zei: Ah zie tis nu een uur geleden? Voelde al iets ? Kan zijn da ge nog een half uurtje moet wachte ze. Tempel, zelfde als de mijne vorige keer met u da was wel nice van 0,3gram toen dus ge zult het wel voele :P greetz en enjoy Klik om te vergroten... tis nu een dik half uur geleden é argulas, ik voel nog niks mr ik denk ook dakket wel zal voele zenne"
"een tas... mss gebruike ze da ni in nederland ofzo? lol een jat, een tas, een kopje,... geen handtas ofzo nee"
"Ondertussen zijn we bijna een uur verder, ik ga niet zeggen dat ik niets voel want ik voel me wel degelijk anders mr het gevoel is enorm moeilijk uit te leggen, een beetje meer in mezelf en me minder bewust van de buitenwereld lijkt me, maar het volledige effect is er nog lang niet... dit vind ik altijd het lastigste stuk: wachten op het effect van de drug, ik ben altijd enorm nieuwsgierig vooral en begin dan te twijfelen aan of het nog zal komen als het wat lang duurt, mr heb in het verleden al gemerkt dat geduld echt wel een schone deugd is dus... wachten maar"
"Ik heb ondertussen toch wel al een vrij highgevoel en ik voel plotseling ook ineens de drang om dit huis te verlaten want zon schijnt buiten enzo dus ik ga hier eens wat rondwandelen... de natuur in"
"njah ben dus terug, het begon wat slecht weer te worden precies... hetgeen ik van de hasj ondervindt wordt geleidelijk aan alsmaar meer. tegen het begin van de wandeling was ik gewoon makklijker gefascineerd door eenvoudige dingen zoals planten, kinderen die op de speeltuin aan het spelen waren en dernet was het al wat meer... bewegingen gingen raar, men lichaam voelt anders typen is ook niet echt makkelijk meer mr gaat nog wel. heb dernet donder gehoord en dat was echt zo'n prachtig geluid vond ik, ik was er echt van onder de indruk... njah nu dus terug thuis en onderweg nr binnen men nonkel tegegekomen die hierboven woont en die weet mij te zeggen dat ons ma dus wel vanavond al terugkomt da vondek wel iets minder natuurlijk ik dacht dat die weg was tot donderdagavond... dus nu zijn de effecten wel lichtjes nen andere kant opgestuurd natuurlijk mrja al bij al blijvek wel kalm"
"ondertussen is het 3 uur na inname ik voel me nu toch al een tijdje ook vrij sloom en het effect is niet echt heel sterk mr het is er nog wel, ga mr eens een jointje roken in de hoop dat dat nog iets interessants geeft"
"Ok, ben dus net gaan blowen aan de vijver, eerst op een bankske tijdes't blowen gewoon de natuur observeren; eenden die vliegend in het water landen en zo nog even voortsurfen, fluitende vogels dat als muziek in de oren klinkt, echt zo boeiend allemaal in deze toestand... dan nog eve verdegewandelt langs die vijver en terwijl de joint verder opgesmoord, en toen ik terugkwam langs die weg zaten er op da bankje waar ik eerst zat 2 gasten nen joint te rolle echt zo hilarisch njah terug aan mijn huis aangekom te zijn had ik door dat de sleutels nog binnelagen dus heb ik moeten aanbellen bij men nonkel ik vraag me af of die iets doorhad... anyway ben er dus int algemeen wel neig van aant genieten hoor"