Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het is meestal geen gevoel bij mij... Ik word ook daadwerkelijk aangestaard, mede omdat ik kwa uiterlijk nogal heftig reageer op MDMA in mijn lichaam. Ik heb meestal wel een zonnebril bij me, maar deze heb ik de gehele avond niet op mijn hoofd gehad en is op miraculeuze wijze ook altijd verdwenen aan het eind van de avond."
"nee... zul je ze voor meoten laten testen helaaaaaaaaaaaaaaaaaaas"
"Volgens mij is dat niet zo'n heel goed plan."
"Klappertanden, scheve kaak die heen en weer beweegt enzo heb ik ook altijd. Met carnaval heeft het me een ondertand gekost, die gewoon gebarsten was... Ik weet een ding zeker, de volgende keer dat ik xtc doe ga ik zowiezo m'n boxbitje in doen"
"MDMA blijft zowiezo super lang goed, zo niet, voor altijd... Dat de kleurstof n beetje eraf is kan niet zoveel kwaad lijkt me."
"Zowiezo standaard scheelkijken onder invloed van welke drugs dan ook als ik te lang door ga, meestal heb ik dit wel met speed maar ik kan het me zeeeeeeeeeer zeker ook voorstellen onder invloed van xtc! Een bril zou misschien wel helpen aangezien er bij mij duidelijk wat mis is met m'n ogen, en bij jouw maat waarschijnlijk ook."
"Minimaal een maand meen ik ergens gelezen te hebben... GOOGLE IS JE VRIEND"
"140 mg 84% puur mdma kristal = 140 min 16% = 117.6 mg actieve mdma... Dus als je ze dan vervolgens bij het testcentrum laat testen heb je 118 mg in je pil zitten"
"doe mij maar wat van die kristallen, lijkt me wel lachen om dit ns te proberen Maar uhh hebben ze geen toevoeging gegeven over de percentages en hoeveel er van wat in zit?"
"Spread your wings and fly awaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay."