Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wiet, nicotine, alcohol"
"Ik heb maandag voor het eerst geblowd. Heb toen een kwart van een joint met wiet gehad, maar er gebeurde niet veel dat vond ik wel jammer. Gister heb ik voor de tweede keer geblowd deze keer driekwart van iets sterker spul. Maar nu voelde ik helemaal niks, weet iemand waaraan dit lig? En wat zijn jullie ervaringen toen je voor het eerst blowde?"
"Oke, bedankt allemaal!! Ik ga maandag een half pilletje xtc proberen, werkt dit beter als je eerst blowt? xx"
"Een vriendin snuift na het blowen altijd de tip op, heeft dit ook echt effect?"
"Beeeb zei: Biatch zei: Oke, bedankt allemaal!! Ik ga maandag een half pilletje xtc proberen, werkt dit beter als je eerst blowt? xx Klik om te vergroten... Het is inmiddels vrijdag! Vertel vertel! Ik ben erg benieuwd Beeeb Klik om te vergroten... haha ik had op school dus xtc genomen half pilletje maar hoor en ik had het voor gym genomen was echt lachen ik was veat druk en ik werdt niet moe, iedereen keek me verbaasd aan dat ik zo lang door kon gaan xd maandag ga ik nog x blowen kijken of het nu wel werkt"
"omg. ik ging vandaag dus weer blowen. heb een hele joint opgesmoked, en jullie tips gebruikt. maar er gebeurde dus weer niets. ik ga het nog x proberen, en dan moet het echt goed gaan"
"endor zei: Biatch zei: omg. ik ging vandaag dus weer blowen. heb een hele joint opgesmoked, en jullie tips gebruikt. maar er gebeurde dus weer niets. ik ga het nog x proberen, en dan moet het echt goed gaan Klik om te vergroten... Misschien laten ze je iets anders roken dan wiet? Klik om te vergroten... een vriend van mij heeft hetzelfde spul gehad, en die werd wel skaffa.."
"xd. ik ga het gewoon weer proberen, als het lukt want mijn vriend begint nu moeilijk te doen met wiet voor mij kopen en dan ga ik gewoon inhaleren tot ik er in stik :B en dan moet het gewoon lukken(A)"
"Zazuu. zei: - flesje - pen (die schuin afloopt) - tape - mesje - joint - aansteker je pakt het flesje, dop gaat eraf. Je maakt onder het midden een kruisje met het mesje, daar steek je die pen even doorheen, haal je hem eruit, tape over dat kruisje, nu die pennenHULS, door die tape prikken. Hij is nu luchtdicht, of bijna helemaal luchtdicht. je vult het flesje totdat het buisje in het water zit. Stopt die joint in je pennenhuls en steekt de joint aan, je hijst via het drinkgat en als je flesje helemaal vol met rook zit haal je die huls met joint en al eruit en hijs je verder. http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:FWnz ... 905746.jpg zoiets maar dan met een joint. Klik om te vergroten... GENIAAL! :B"
"# De lucht is groen, het gras is blauw. Teletubbies zijn altijd stoned, wat lul je nou? # Rookworst zonder r is ook worst? En op een avond toen we film aan het kijken met wat vrienden heb ik tijdens de hele fim lang(1.5 uur) een verhaal over een kip verteld die Ibbeltje heette en in het riool woonde met een negerkip. Iedereen werd boos omdat ze de film wilden volgen, en ik staarde maar voor uit en knuffelde met een teddybeer terwijl ik dat verhaal aan het vertellen was en ik kon niet meer stoppen. Voor mijn gevoel duurde het ook maar 5 min.Het was iig geweldig"