Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Met alle respect..maar ik kweek al 5 jaar me eigen paddo's..dus ik zal het wel weten he botox of hoe je dan ook mag heten.."
"Nou Kiwiman, dit ziet er niet echt goed uit. Ze moeten namelijk allemaal tegelijk groeien. Heb je ze met 1 kant in de zon gezet? Want die grote lijken al over hun top en de andere zijn echt nog niet goed. Je moet het doosje elk half dagdeel draaien. Ik zou ze eerlijk gezegd allemaal niet eten. Die grote zorgen namelijk voor onwijze buikkrampen en die kleine daar wordt je gewoon ziek van. Hopelijk gaat het volgende keer beter. Succes ermee. en nogmaals ik zou ze niet eten of nu elk half dagdeel gaan draaien zodat die kleine het nog goed gaan doen. Beunie"