Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo medekwekers ik heb een vraag...ik heb een paddo growkit besteld bij dutch headshop en op 25-2-2020 heb ik me kweekset gesoakt zo als beschreven in de handleiding. Nu zijn wel al weer een paar dagen verder en zie helaas nog geen paddo’s opkomen. De temperatuur in de kamer is 20,5 graden er zit condens in de zak en open de zak elke dag om er verse lucht in te krijgen en vernevel er wat water bij in. Ben ik te ongeduldig of doe ik iets verkeerd?"
"Tripbeer dank voor de snelle reactie. Zal het is rustig afwachten en je tips opvolgen"
"Begint er op te lijken. hier is het eerste resultaat zichtbaar"
"Dat gaat de goeie kant op. Kan ik mochten er al een paar klaar zijn om geplukt te worden ze ook per stuk oogsten? Of alles in 1 x en dan maar wat kleinere paddo’s er tussen"
"Nice! Welke soort kweek je?"
"Zou ik de eerste al kunnen plukken? of is dan nog iets te vroeg?"
"Zo die zijn goed de hoogte in gegaan. Dus al goed begrijp moet dat witte vliesje onder de bruine kopje open zijn om ze te oogsten...of echt een hoekje worden voor de te oogsten.."
"."
"Space Criminal zei: Cubensis B+ Deze krijgen niet echt een hoedje volgens mij, meer een grote bol als top Klik om te vergroten... Dat dacht ik ook. ga de eerste vanavond plukken het witte vliesje begint al open te gaan"