Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen, Ik heb een vraag. Ik heb 5 maanden lang elke dag in hoge doseringen oxycodone/oxycontin gebruikt. Nu is het geval dat ik er nog amper aan kan komen, alleen aan de 10 mg. En ik ben gewend zo'n 80 - 90 mg per dag te nemen. Ook nasaal. Nu is mijn vraag of ik de afkickverschijnselen tegen kan gaan met Methadon 5 mg? En hoe lang de afkick ongeveer duurt. Ik maak me nu ernstig zorgen omdat ik o.a. alleen woon en ook belangrijke afspraken heb deze week. Dus ik hoop dat de Methadon mij kan helpen met de afkick/afbouwen. Hoop van jullie te horen met tips etc. Vriendelijke groetjes , BenzoDizzy"
"Bedankt voor de tips. Vorige week had ik al geprobeerd te stoppen en toen kreeg ik enorme last van mijn benen. Vandaar de angst om dit weer opnieuw te krijgen. Ik zal in ieder geval proberen een afspraak met mijn huisarts in te plannen."
"Hoi, Bedankt voor alle reacties. Ik heb vannacht besloten dat ik acuut stop. Dus dit wordt mijn eerste dag zonder Oxycodon. Vooralsnog vallen de afkickverschijnselen wel mee. Natuurlijk zal het nog wel even erger worden maar idd gewoon doorbijten. Groetjes."
"Beste mensen, Ik heb het vanaf gisteren geprobeert om te stoppen, helaas werden de afkickverschijnselen mij vandaag te veel en heb toch maar een verslavingsarts ingeschakeld. Helaas kon ik niet meteen terecht, dus dat wordt morgen ochtend om 09:30. Nu is wel het geval dat ik weer een terugval heb. Ik ben nu bang dat de arts mij niet meer wilt helpen met medicatie verstrekken. Ik weet nog niet precies welke medicatie. Maar zal deze terugval invloed hebben op de hulp van de arts? Het was inderdaad zonder professionele hulp niet vol te houden. Misschien ben ik gewoon niet zo sterk om 't vol te houden tot morgen ochtend of 't is gewoon een heel vervelend middel om acuut mee te stoppen. Groetjes."
"Beste mensen, Bedankt allemaal voor de reacties en tips! Het is me eindelijk gelukt om helemaal te stoppen met de Oxycodon. Ben sinds gisteren weer thuis. Ben een week in de jellinek geweest en daar hebben ze mij geholpen met afbouwen. Voel me eindelijk weer een normaal mens en ik ben nu ook veel gelukkiger dan toen ik gebruikte. Jullie gaven mij de doorslag om aan mezelf te gaan werken, vandaar dat ik mij vrijwillig had op laten nemen vorige week donderdag, de 22e. Nogmaals heel erg bedankt en het beste aan iedereen. Lieve groetjes BenzoDizzy"