Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat is een goede dosis voor de 1e keer 2C-I? Gewicht 60 kilo Wel een aantal keer eerder 2C-B gehad. Van die blauwe pilletjes met een paddestoel, daar nam ik er ongeveer 5 van voor een leuke trip...maar ik had er veel meer van verwacht, het mag dus wel iets heftiger Heb nu 2C-I weten te bemachtigen en wil wel graag een goede trip, dat ik dus niet te weinig neem en dat het achteraf een beetje tegenviel... Bedankt"
"Ja dat is mij ook verteld dus dat was dan ongeveer 50mg. 2C-B de eerste keer... Weet niet of het met elkaar samen hangt. Maar welke dosis raden jullie aan van 2C-I voor de eerste keer? Wil wel een goede trip, niet al te licht"
"J0rrit zei: Bellaaa zei: Ja dat is mij ook verteld dus dat was dan ongeveer 50mg. 2C-B de eerste keer... Weet niet of het met elkaar samen hangt. Maar welke dosis raden jullie aan van 2C-I voor de eerste keer? Wil wel een goede trip, niet al te licht Klik om te vergroten... Dat denk ik niet, ik denk eerder aan 5 mg ofzo, 50 mg 2cb is wel echt one hell of a trip hoor . Met 2ci zou ik zo rond de 20 mg beginnen, meer nemen kan altijd, greets Klik om te vergroten... Ja het is ook lastig om te weten hoeveel er nou precies in die pilletjes zit...ben er nu wel achter dan 5/6 van die dingen een leuk tripje geeft Bedankt !"