Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"KropSla zei: Wel goed dat je het dan hier durft te delen! Gebruik je in het weekend dan ook alleen? Klik om te vergroten... Ja eigenlijk ieder weekend wel, en nu ook soms doordeweeks."
"Zeelanddude zei: Wow DF is alive 😅 Klik om te vergroten... I like it"
"Zeelanddude zei: Ja hè👌 Maar je kan nu 3 dingen doen. Zo doorgaan, minderen of helemaal stoppen. Wat wil je? Klik om te vergroten... Nu zou ik zeggen minderen ma op t moment ben ik onder invloed.. En ga op dit moment door een moeilijke tijd kwa prive leven dus ja. dan is t nog verleidelijker......"
"AphexTwin zei: Verslaving is geen zwart-wit verhaal. Ik ben zelf o.a. cocaïne fan, maar eerlijk gezegd zou ik jouw hoeveelheid en frequentie van gebruik niet volledig in de hand kunnen houden. Een tip (dus althans bij mij goed werkt): observeer dat geniepig coke stemmetje in je hoofd eens (bv. je hebt nu wel wat ontspanning verdiend na een zware werkdag) en zeg er eens vaker ‘nee’ tegen. Je kan het stemmetje ook een belachelijk stemgeluid geven en dan wordt het al helemaal grappig. Klik om te vergroten... Dit is wel een goeie! Bedankt voor je reactie"
"Neo-Shulginist zei: Cocaïne is een heel verslavende drug. Maar verslaving wordt niet alleen bepaald door hoe vaak je gebruikt. De kenmerken van verslaving zijn: -Meer gebruiken dan je van plan was -Veel tijd onder invloed zijn -Geldproblemen vanwege gebruik -Moeite met het onderhouden van relaties met vrienden, familie of geliefden -Niet meer goed kunnen functioneren op het werk -Gezondheidsproblemen ervaren vanwege gebruik Er zijn ook verschillende gradaties van verslaving. Het is niet: je bent óf wel verslaafd óf niet verslaafd. Je kunt een klein beetje verslaafd zijn, of je kunt een matige stoornis hebben met middelengebruik, of je kunt een ernstige stoornis met middelengebruik. Je kunt testen in hoeverre je een probleem hebt met gebruik van cocaïne op de website van Jellinek: Heb ik een verslaving? | Jellinek www.jellinek.nl Klik om te vergroten... Veel tijd onder invloed zijn was wel van toepassing. Geldproblemen ook een klein beetje. Maar heb sinds 7 januari niks gebruikt, en moet zeggen dat ik het toch wel moeilijk vindt en dat zegt eigenlijk al genoeg."
"Harmless zei: Hoe'st nou met je BelgischeKarel? Klik om te vergroten... Voel me best down eerlijk gezegd.."
"Heyy! Ik ben net nieuw op het forum en heb ongeveer 3 kwart jaar geleden mijn eerste drugs gehad. Dit was op een feestje en het waren een paar puntjes ketamine, en mijn eerste keer XTC. Een geweldige ervaring en echt iets om nooit meer te vergeten. Sinds die tijd ook al Coke, Speed, Pure M en afgelopen weekend voor het eerst getruffeld. Truffelen was een super mooie ervaring en ik hou echt van het hallucineren. Nu is over 2 weken Intents festival. Nu zou ik graag een combi tussen XTC en een trip middel willen hebben. Veel van mijn vrienden zien vaak al rare shit met XTC maar ik heb dit nooit. Hebben jullie tips voor mij? PS: Ik heb nog nooit 2CB gehad! Groetjesss"
"Ik bedoel voor de hele dag? Is dit dan alsnog teveel? Meestal pak ik een halfje met 280mg omdat ik 90kg weeg. en dan blijf ik bijnemen met halfjes.. De regel van de 1,5x lichaamsgewicht wist ik maar ik dacht altijd dat dit voor het begin was. Dus jullie raden eigenlijk aan 1 pil max en dan 10 a 20mg 2cb? Bedankt voor alle reacties!"
"Harmless zei: Een week niets gebruikt terwijl je dat normaal wel met enige regelmaat deed. Dan snap ik dat je daar moeite mee kunt hebben. Dat zijn toch tekenen van verslaving. Knap dat je het al een week zonder doet. Hou dat vast! Klik om te vergroten... Doe mijn best!"
"inner_search zei: Dat horen we graag ! Wat mij ook enorm helpt is een headset opzetten en een geweldige playlist opzetten, voor mij is dat dan persoonlijk lekkere slow blues met een overload aan endorfine solo's. En dan lekker naar buiten staren naar de open velden en weiland achter men tuin. Klik om te vergroten... Dat heb ik helaas niet, ik kijk uit op een lege straat waar eigenlijk nooit iemand komt xD"