Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Zo nu en dan (zo ongeveer 4x een week per jaar) gebruik ik ritalin om me te kunnen focussen op mn studie. Helaas kan degene die ze altijd voor mij bij het darkweb haalde er niet meer aan komen of alleen tegen veel te hoge prijzen (+-5 euro per stuk). Nou vind ik het te ver gaan om pep te gebruiken voor het studeren. Weet iemand een vergelijkbaar middel (het liefst iets wat legaal en onbeperkt te krijgen is) die voor (nagenoeg) dezelfde effecten zorgt? Bij voorbaat dank"
"Hallo allemaal, Aankomende zaterdag ga ik voor het eerst een bommetje/capsule speed gebruiken, maar ik heb geen idee wat een fatsoenlijke dosering is. De speed is getest op 65%, ik ben een jongen van 1,88m en weeg 80-85 kilo. Ik wil aan het begin van de nacht (rond 12 uur-1 uur) een bommetje/capsule nemen die lang doorwerkt, maar dat ik rond 9 uur als ik thuis ben wel weer kan slapen. Het is voor een (hardstyle) feest waarop ik veel zal bewegen. Wil me uiteraard zo goed mogelijk voelen maar wil wel enigszins rekening houden met mn slaap. Een vriend van me heeft een nauwkeurige weegschaal die afweegt tot op de MG. Hij zei dat hem 300 mg à 65% een goede dosering lijkt, maar weet het niet helemaal zeker. Dus bij deze.. hoeveel zou een juiste dosering zijn? Bij voorbaat dank"
"Ongeveer een half jaar geleden ben ik begonnen met het gebruik van XTC.. (die eerste keer... WOW). Sindsdien heb ik het ongeveer twee keer gebruikt met pauzes van +- 2-3 maanden ertussen. Ik gebruik alleen op grote (hardstyle) feesten/festivals. Over een paar maanden begint het festivalseizoen en wil ik toch wel zeker eens per 1-1,5 maand naar een festival gaan. Ik vind de love-feeling van XTC perfect en kan me ook wel aan de pauzes houden. Als ik eens per 1-1,5 maand ga wil ik om het festival XTC gebruiken, maar de andere festivals als ik dan geen XTC gebruik wil ik wat anders (Proberen). Hieraan heb ik een paar eisen: 1) Liever niet snuiven.. heb gewoon te veel mensen verslaafd zien raken doordat ze begonnen met snuiven. Vrienden hebben mij ook verteld dat het met bommetjes/capsules/pillen véél minder snel het geval is. 2) Het moet energie geven (het liefst dus een upper). 3) Heb het liefst dat het niet goed zichtbaar is zoals bij XTC wel het geval is. 4) Ik wil er wel van kunnen slapen als ik thuis kom. Ik heb me enigszins verdiept in speed en dat leek me perfect, maar ik las dat ondanks je bijvoorbeeld 1 uur smiddags een capsule/bommetje neemt je de hele nacht niet kunt slapen. Ook weet ik dat het waarschijnlijk iets moet zijn wat op dopamine werkt, want XTC werkt op serotine. Welke drugs past het best bij mijn "eisen" in jullie ogen? Bij voorbaat dank."
"Mocht ik speed uit willen proberen, hoeveel heb ik dan de eerste keer nodig? Niet alleen een beetje energie, maar ik wil me natuurlijk ook goed voelen . Ik weet dat je via de neus minder nodig hebt dan via de maag."
"acht.zes zei: hey daar zeer verstandig om die 2 a 3 maanden regel meteen toe te passen, op die manier kan je blijven genieten van je MDMA. snuiven of slikken, voor mij maakt het niet uit. maar voor veel mensen is snuiven een stap verder dan iets slikken. of je al dan niet verslaafd raakt ligt aan veel verschillende aspecten, maar ik denk dat het vooral aan je eigen verslavingsgevoeligheid ligt en of je een beetje zelfdiscipline hebt. wat betreft speed, ligt vooral aan de hoeveelheid. van een beetje speed begin in de avond kan ik nog wel slapen maar als ik om 1 uur in de middag een bommetje drop van 1 gram dan zie ik het de volgende dag wel weer licht worden. dan je vraag, van veel drugs krijg je energie. Speed geeft toch wel de meeste energie en werkt behoorlijk lang. ook coke is stimulerend maar duur en werkt vrij kort. zelfs psychedelica zijn stimulerend, LSD en ook wel Paddo's (bij mij althans wel) maar daar moet je toch wel flinke ervaring mee hebben om daar op een feest mee te komen aanzetten. zelf lijkt me speed na MDMA de meest logische stap, en als je dan niet te veel pakt en niet te laat dan kan je wellicht nog wat slapen. of je haalt wat benzo's in huis die je kunnen helpen om in slaap te komen na speedgebruik. nou, alvast veel plezier op die hardstyle-feesten. Klik om te vergroten... MDMA werkt toch -net als XTC- op serotine en daarom zal ik dat toch niet tijdens mn pauzes van de XTC mogen gebruiken? Van welke hoeveelheid speed in een bommetje of capsule zou je snachts om een uur of 3-4 snachts kunnen slapen als je het om 1 uur smiddags inneemt, maar dan wel een goed gevoel hebt."
"Allen bedankt voor de reacties. Ik denk dat ik dan gewoon speed ga proberen als ik die dag erna niets belangrijks heb en dat ik die nacht dan gewoon doorhaal."
"Voor degenen die benieuwd zijn... ik heb uiteindelijk 170 mg gedaan en merkte er nauwelijks wat van. Ik begon een klein beetje te zweten en iets meer te bewegen.. alsof ik 2 ritalin op had. Na 1,5 uur 2 puntjes genomen maar voelde daar niets van, dus ging er vanuit dat het gewoon niet beter zou worden. De dag erna kwam ik erachter dat de anderen die mee zijn gegaan tussen de 700mg en 2000 mg hebben gesnoven die nacht en dat ik dus veel te weinig had... Volgende keer maar beginnen met 300mg denk ik? Ohja en door dat snuiven werd ik alleen maar misselijk (een paar uur lang.....!) dus dat doe ik ook niet meer."