Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc vs 2fma

3mmc vs 2fma

5 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BeelemirLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi, ik ben een man van 37 jaar. Ik heb al veel op dit forum gelezen en dit heeft me al veel geholpen. Ik heb van mijn 18 tot 22 veel geƫxperimenteerd met ver al de beschikbare stoffen. Daarna vrouwtje leren kennen en zeer rustig geworden. Sinds 3 jaar gestopt met alcohol en om de 4tal maand experimenteer ik sinsdiens met RC.

Nu wou ik toch effe iets bijdragen langs mijn kant en hopen dat dit gerespecteerd word en ik dit op de juiste plaats zet.

Een 3 a 4 tal maand geleden was mijn eerste ervaring met 3mmc. Ik heb me hier grondig over ingelezen 70 mg op men weegschaal afgewogen en gesnoven omstreeks 19u. Eerste effecten waren voelbaar na ongeveer 10 min. Ik was actief socialer en voelde me echt supper. Ik vond het naar mijn mening een beetje coke achtig gevoel maar het relax van mdma. Na een uurtje en half begon ik een gevoel te krijgen van dit mag allemaal wat harder. Ik had gelezen dat 3mmc een gevaarlijk goedje was kwa gevoel om bij te nemen. Desondanks dacht ik och ik doe dit maar om de 4 maand nachtje door gaan kan geen kwaad. Ik heb in het verleden nooit geen last gehad ivm moeten bijnemen. Hier heb ik me even mispakt. 2de bumpje 70 mg dus 2u later genomen en zo heel de nacht door tot ongeveer 7u smorgens. Hier heb ik heel de nacht een sex drive gehad porno gekeken maar niets kon me echt bekoren. Ook van mastruberen kwam niets meer in huis want alles was zo dood als een pier maar de goesting was. Toen alles aan het uitwerken was vond ik de craving echt verschrikkelijk en heb altijd dan nog 2 keer om de 5 a 6uur een bumbje genomen 10 mg om dit tegen te gaan. Dit helpt dus niet. Rond middernacht de dag erna dan toch 2mg ztizolan genomen en in slaap gevallen. Dan een 7 a 8uurtjes geslapen en toen ik wakker werd was de craving veel minder en dan ook men overschotje de vuilbak in gekieperd. De week erna wat een moodlift maar niets anders dan anders. Langs deze weg wil ik toch iedereen hier nog is voor waarschuwen. Leuk goedje maar ik kan me echt voorstellen dat mensen hier aan kapot gaan. Sta sterk in u schoenen of laat het gewoon links liggen. Mijn neus was ook kapot de weken erna.

Vandaag rond 17u 2fma afgewogen. Heb hier ook 70 mg afgewogen. Omdat ik verschillende dingen lees en dit naar mijn mening welk ok was. Ik heb dit ook gesnoven het prikte wel maar was zo gedaan daarna nog een drip in men keel maar vond dit ook niet echt vies. Effecten kwamen ook snel op en was onmiddellijk wakker na een harde werkdag. De roes als je het zo kunt noemen vind ik ook heel fijn en subtiel niets opgefokt gewoon relax en wakker. Nu 4uur later lig ik in bad en nog altijd relax geen gevoel om bij te nemen. Er ligt nog een bumpje van 30mg klaar voor straks en de rest ligt in de kast en zal daar ook blijven. Kortom veel relaxter en leuker voor mij dan 3mmc

Hopelijk hebben jullie hier iets aan gehad. En binnen een 4 maand staat er 2fk op de planning. Mss post ik nog iets over mijn 1plsd ervaring ook.

Greetz
B
BeelemirLid
01-01-2024, 00:00
#2
Blijkbaar heb ik in 2016 al voor de eerste keer geƫxperimenteerd met 3mmc.ik kon me dit niet meer herinneren en had hier al iets over gepost. Mijn excuses.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#3
beele zei:
Nu 4uur later lig ik in bad en nog altijd relax geen gevoel om bij te nemen.
Klik om te vergroten...
Ik ervaar hetzelfde! Het is zo stabiel, het gaat niet keihard op en neer zoals iets sterkers als 3mmc. Omdat het zo stabiel voelt krijg je bijna nooit het gevoel ā€˜ik vond het net leuker, ik moet meer nemen’. Alleen tolerantie is een bitch in deze... Met enige tolerantie voel je namelijk bar weinig, maar daar zal jij geen last van krijgen met je verstandige gebruik 😁
B
BeelemirLid
01-01-2024, 00:00
#4
Idd vond het een leuke ervaring wel eigenlijk. Gewoon helder en relax. En heb ook niet bijgenomen meer. Beter als 3mmc voor mij persoonlijk dan want . Tolerantie zal idd ook geen probleem. Heb momenteel 2 grametje over. Van de 2fma. Ga dit goed droog donker bewaren. in een donkere afgesloten zak nog eens steken en hoop dat het ni slecht word.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#5
beele zei:
Ga dit goed droog donker bewaren. in een donkere afgesloten zak nog eens steken en hoop dat het ni slecht word.
Klik om te vergroten...
Daar zou ik me weinig zorgen om maken dan :). Dat blijft wel ff goed!
B
BeelemirLid
01-01-2024, 00:00
#6
beele zei:
Idd vond het een leuke ervaring wel eigenlijk. Gewoon helder en relax. En heb ook niet bijgenomen meer. Beter als 3mmc voor mij persoonlijk dan want daar heb ik moeite mee . Tolerantie zal idd ook geen probleem. Heb momenteel 2 grametje over. Van de 2fma. Ga dit goed droog donker bewaren. in een donkere afgesloten zak nog eens steken en hoop dat het max een jaartje ni slecht word. Volgende test is 2f keta de volgend ronde 😊
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."