Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb mijn lsd gebruik langzaam opgebouwd. Eerste keer 20, daarna 40, 75 en 100 (zonder tripsitter) 40 a 50 voor mij prima bij een festival, versterkt bij mij lekker de zintuigen waardoor muziek goed binnenkomt. Bij 75 licht gaan trippen met wat visuals. Bij 100 ietsje heftiger maar nog steeds heel bewust van alles. Bij beiden stukje wezen fietsen en naar het bos geweest. Ik weet nu enigszins wat het met me doet. Zou dus nooit beginnen met 150. Met 150 verwacht ik voor mezelf een flinke tripervaring en zou ik niet doen zonder tripsitter."
"Ik ben 50 en vorig jaar zomer voor het eerst sinds mijn studententijd weer XTC genomen. Sindsdien iedere 2 a 3 maanden een feestje 🥳. Eerstvolgende ‘geheime liefde’. Ik doe het gecontroleerd en goed voorbereid en heb eigenlijk minder last van herstel en katers dan bij alcohol. Kies wel feestjes die van 14:00 tot 00:00 duren oid. Maar een driedaags festival als DTRH kan ik ook prima verteren. Vind het vooral ook mooi om tijdens feestjes, onder invloed, gesprekken aan te gaan. Regelmatig aangesproken met ‘u’ en opmerkingen in de trant van ‘dat zouden mijn ouders nooit doen’ 😂 Daarnaast ook LSD ontdekt maar dat doe ik het liefst in de natuur of besloten situatie. Al kan ik op 50/60 microgram ook op een festivalletje best los gaan. Ben zeker niet van plan te gaan stoppen. Maar zoals gezegd. Goed voorbereid, zo gecontroleerd als mogelijk en niet te vaak. Moet zeggen dat in mijn omgeving veel mensen boven de 45 zo nu en dan gebruiken."
"Iemand ooit zulke grote gezien? Rechts een nespresso van ‘gewoon’ formaat."
"PsyTekz zei: Hamer er op en in capsules verdelen 😆. Zou hilarisch zijn als die pil 80mg ofzo bevat. Klik om te vergroten... Hahaha, dat zou wat zijn. Er is er 1 naar het lab, ben benieuwd"