Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben 20 jaar en zit de laatste 5 a 6 weken lang elk weekend aan 3mmc , hoogste dosering die ik heb gehad is zo’n 3g over 32+ uur , ik ben er van bewust dat dit teveel is en neem nu dus ook een lange pauze. Gister nam ik Mijn laatste lijn 3mmc zodat ik nog redelijk op tijd kon slapen en na die lijn begon ik heletijd een beetje weg te vallen en uiteindelijk kreeg ik een heel “koud?” Gevoel door heel mijn lichaam ik denk dat ik dus bijna bewusteloos ging maar kan er verder niks over vinden, iemand die hier evt wat meer over weet?"
"Damius zei: Het kan van alles zijn. Wellicht was je bloedsuikerspiegel te laag of je bloeddruk veel te hoog door vaatvernauwing. In het ergste geval heb je te maken gehad met eerste symptomen van een hartinfarct. Onder andere: kortademigheid extreme moeheid duizeligheid een erg onrustig en angstig gevoel snelle ademhaling Heb je ook last gehad van druk op de borst / uitstraling naar middenrif en/of armen? Klik om te vergroten... Hartinfarct dacht ik inderdaad ook aan , ga deze week voor de zekerheid ff naar een huisarts toe , nadat ik dus bijna “flauwviel” had ik een soort pijn aan mijn linkerarm , en erg angstig maar dat angstig zijn lijkt me vrij normaal na zoiets"
"FredKroket zei: Kan verschillende redenen hebben. Maar het is in ieder geval een teken dat je ver over de grens bent gegaan. Zou zeker langs de huisarts gaan. Tijdens gebruik blijven eten en drinken voorkomt al een boel narigheid. En niet te lang op bed liggen/zitten. Af en toe even bewegen dus. Klik om te vergroten..."
"Ja nou dat stilzitten met 3m op kan ik sowieso niet echt😂 , vaak leg ik wel een bodem voordat ik begin te snuiven en als ik er dan uren lang aan zit kan ik uiteindelijk ook wel weer eten , huisarts heb ik gebeld en hoop dat het niks ergs is😬"