Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, Ben een mid-twentier met ASS (juist vastgesteld) en ik heb deze topic met grote nieuwsgierigheid doorgelezen. Zoals de meeste autisten zijn sociale vaardigheden niet mijn grootste sterkte waardoor ik aan het overwegen om eens te experimenteren met XTC (van Coke word ik alleen maar super arrogant). Van wat ik weet van XTC is dat je er geen fysieke verslaving kan van oplopen, en het stigma dat rond deze drug hangt kan mij ook geen moer schelen. Wat is nou het verschil tussen een pilletje slikken of je ieder weekend lazarus drinken? Me dunno lijkt deze drug me nog vriendelijker voor mijn lichaam dan alcohol. Mijn vraag is of mensen met autisme nu vatbaarder zijn voor verslaving of niet? Denk zelf wel dat ik een redelijke mate van zelfcontrole heb (zo drink ik veel minder alcohol dan mijn 'normale' vrienden, nooit gerookt, zelfs gamen kan ik nog onder controle houden). Ik zou gewoon graag plezier willen beleven tijdens het uitgaan en, zelfs al is het maar voor één nachtje, om eens echt diepgaande conversaties te voeren met andere mensen (kan ik eindelijk eens echt met meisjes praten)."