Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een sample van een stofje laten testen en de resultaten waren 15% amfetamine en 65% cafeïne. De persoon van de testservice ried me aan om het dus niet te gebruiken. Maar zolang ik weet wat ik kan verwachten en niet te veel neem snap ik eigenlijk niet wat het probleem is. Tenzij de andere 20% onbekende stof schadelijk is, maar daar hebben ze niks over gezegd. In een kop koffie of blikje energy zit ongeveer 100mg cafeïne, dus ik zat er aan te denken om twee relatief kleine orale dosissen van rond de 150(?)mg te maken voor op een feestje. Het doel is gewoon iets wakkerder/energieker te blijven dan als ik helemaal nuchter zou gaan, zonder dat ik iets van redbull hoef te kopen. Wat denken jullie hier over?"
"Rivalrie zei: Ik denk dat je de dealer moet appen en nieuwe shit vragen. Klik om te vergroten... Dat is nog een puntje. Dit spul heb ik gratis van iemand gekregen, en op dit moment heb ik geen dealer."