Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oh man, ik krijg na 2 trekjes al knalrode en piepkleine oogjes. Ookal voel ik me nog compleet nuchter. Ik heb wel gemerkt dat het een stuk minder is als ik daarvoor geen alcohol gedronken heb. (en dat is meestal als ik een Baapie op steek ) Ik blow sowieso niet als ik daarna nog naar ouders/school/watdanook moet, dan voel ik me zo ongemakkelijk Maar ik ken idd ook mensen die gewoon een hele joint oproken en er nog (redelijk ) fris uit zien."