Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gisteren voor de eerste keer xtc keer gebruikt op een festival. Vond t van te voren wel spannend maar was met ervaren mensen. Om 5 uur een halfje genomen. Na 2 uur nauwelijks effect, daarna een kwartje en drie kwartier later nog een kwartje. In totaal een hele pil dus. Was getest en een nespresso van 170 mg. Terwijl m'n vrienden helemaal goed gingen gebeurde er bij mij bijna niets. Op een gegeven moment had ik meer op dan sommige ervaren anderen. Ik had af en toe wel een golfje dat ik me prettig voelde maar dat was misschien 2 of 3 keer 5 minuten en daarna was het weer over. M'n vrienden zeiden dat dit dan wel een lichte high van dopamine was. Op een gegeven moment werd ik wel een beetje geïrriteerd dat ik niks voelde maar ik zat er ook niet panisch op te wachten. We hebben lekker rondgelopen en vond de sfeer wel gewoon leuk. Al m'n vrienden waren ook helemaal verbaasd dat het geen effect had en zeiden dat dit echt een heel kleine kans is. Heeft iemand hier ervaringen mee en zou het de volgende keer totaal anders kunnen zijn of heb ik waarschijnlijk gewoon pech met m'n lichaam? Ben 72 kilo 186cm en normaal postuur en 20 jaar en slik nooit medicijnen of iets."
"Hi, Binnenkort heb ik voor een nieuwe baan een medische keuring. Hierbij krijg ik zowel een bloed en urine test voor alcohol en drugs. De keuring komt iets eerder dan ik had verwacht. Namelijk rond eind september / begin oktober. De laatste keren dat ik drugs heb gebruikt zijn; - half augustus (xtc). - eind juni (sos) - half juni (3mmc) - half mei (xtc) De keer daarvoor was in 2023. Ik dacht eerst dat ik nog wel goed zat, maar hoorde laatst dat ze drugs met bepaalde testen tot 3 maanden terug kunnen zien in het bloed. Weet iemand hier meer vanaf? Ook omdat ik afgelopen zomer dus wel meer dan eens iets gebruikt heb. Omdat de keuring eerder komt ben ik wel lichtelijk aan het stressen. Uiteraard zal ik tot de keuring geen drugs meer gebruiken."
"Yo, afgelopen vrijdagnacht heb ik samen met mn beste vriend xtc genomen thuis. Dit was de eerste keer Xtc op een andere setting dan op een feest of festival. Begonnen buiten in t zonnetje en Savonds/snachts afgemaakt. De avond was wel oké maar ik had geen hoge piek en heb me nooit echt geweldig gevoeld ofzo. Het was gezellig met mn maat maar we houden niet heel erg van de zelfde muziek dus op een gegeven moment gingen we onze eigen muziek luisteren met oortjes en ons eigen ding doen. Ook waren er toen wat irritaties naar elkaar omdat we niet de zelfde behoeftes hebben altijd. Als ik xtc neem dan heb ik vaak heel erg dat ik wil bijpakken en kan de verleiding dan niet echt weerstaan. Met als resultaat dat ik deze keer 3 pillen van 220 mg heb weggetikt. Veel te veel achteraf gezien natuurlijk. Op het einde van de avond had ik ook wat lichte hallucinaties die ik nog niet eerder met xtc heb gehad. Na afloop nu heb ik eigenlijk totaal geen voldoening gekregen uit de avond. Wat ik al zei het was wel oké maar niet meer dan dat. Weet ook niet of t nu ook zo’n goed idee was om thuis te nemen. van de afgelopen 4 keren heb ik eigenlijk maar 1 echt vette xtc ervaring gehad dat t de hele avond leuk was en me geweldig heb gevoeld. De andere 3 waren maar zozo dat t weinig werkte of snel weer was uitgewerkt. Ik heb me nu sowieso voorgenomen om minimaal 3á 4 maanden maar liefst langer te wachten met xtc want zoals t de laatste paar keer gaat was t niet echt heel tof ofzo. Tussen de laatste 4 zat respectievelijk 3.5, 2 en 2.5 maand. Maar ik neem per keer waarschijnlijk wel te veel dan goed is. Gemiddeld wel zo’n 400mg per keer. zou t nog wel goed kunnen komen dat ik als ik echt een lange pauze neem dat die echte vette rush nog terug kan komen? Of zou het ook voornamelijk door de setting kunnen komen dat het minder goed werkt bij mij. Ik merk Sws dat dat wel erg afhankelijk is. Het is ook niet zo dat ik meerdere keren in een maand x gebruik."
"De Dunne zei: Is alsnog een erg hoge dosering. We weten het gewicht niet van ts. Als die maar 60 kg weegt of zo dan is 250 mg alsnog een mega dosis. @B1997 lees dit eens door ivm dosering etc. Klik om te vergroten... Ja ik heb gemerkt dat ik wel meer nodig heb dan de ‘normale’ dosering van 1-1.5 mg per kilo. Ik ben zelf 75 kilo maar ik heb altijd wel minstens 150 mg nodig om er echt goed iets van te voelen. Ook de keren dat het wel chill was. Ganggang💯 zei: Daarbij neem je ook veel te veel, wat zorgt voor meer bijwerkingen en vermindering van de leuke effecten. En zorgt voor veel meer potentiële hersenschade. Ik zou voor de zekerheid nu minimaal 6 maanden wachten want 660 mg mdma is niet niks. Je receptoren hebben een flinke optater gehad. Klik om te vergroten... Ik denk dat ik dit ook ga doen. Komende tijd zijn er toch geen leuke festivals. Het leukste van xtc vind ik ook dat je lekker kan viben met mensen die je niet kent en lekker opgaan en los kan gaan op de muziek. In een thuissituatie is dit toch iets anders en misschien iets minder voor mij."