Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nou, ik voel me gewoon heel goed na een lijn, niet te beschrijven denk ik king of the world helemaal gelukkig niets kan fout gaan zoiets in ieder geval als je goede hebt iig groeten, Auxero"
"arrr.... net weer een gram gehaald terwijl ik tegen iedereen zeg da het bij 1 x ik gebleven ik MOET er mee stoppen k heb er de centen en reputatie niet voor"
"hier (breda) krijg ik van sinterklaas ongeveer 1 gram voor 40 euro ik weet zelf niet veel van coke af (daarom zit ik hier dus even te kijken) maar een goede vriend van me (die ik wel vertrouw) die er wel veel ervaring mee heeft, zegt dat het goed spul is. dusja.... ik voel me er in ieder geval verrekte goed van groeten, auxero"