Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb dit eens een keertje geprobeerd mijn pep in mijn glaasje cola was er totaal nie lekker van heb zelfs zonder besef beginne kotsen of was het overdose weet het nu niemeer"