Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mede forummers, Ik heb een jaar of twee een ervaring gehad met truffels die ik toch even met jullie wil delen. Ook zijn er veel vragen in de trip naar boven gekomen waar ik graag antwoord op zou willen krijgen of mensen die een soortgelijke ervaring hebben gehad onder invloed van onze “vriend” de truffel. Dit is mijn eerste tripreport ( tips zijn altijd welkom) Vroeger zat ik wel eens rond te neuzen op dit forum puur omdat ik het heel erg interessant vond/vind wat mensen meemaakten onder invloed van drugs. Ik zelf ben niet echt een drugsexpert en heb enkel Wiet, Alcohol , Lachgas, Xtc en dus de truffels een aantal keren geprobeerd. Ik heb nu totaal 5 x Truffels geprobeerd maar de laatste ervaring was toch echt stukken anders dan normaal. Net als normaal besloten ik en een paar vrienden weer eens een keertje te trippen. We hadden tenslotte vakantie dus we konden in principe zonder tijdsdruk lekker lang trippen. ( Ik kan mijzelf niet overgeven aan de trip als ik weet dat ik bijvoorbeeld de volgende ochtend vroeg er uit moet. Ik heb zelf zeker 2 dagen nodig om nog even rustig na te trippen en na te denken over de ervaring. Mijn aandacht was gevallen op de Atlantis, tevens ook de truffels die ik bij mijn eerste trip ook had ingenomen en die een erg leuke en fijne ervaring voor me geweest was. Een vriend van me kwam toch langs de smartshop dus had de truffels gehaald. We hadden om 19:00 afgesproken in in een prachtige omgeving in het bos. Ik zelf was met nog 3 vrienden en iedereen had gezonde zenuwen. Iets in mij zorgde er voor dat ik zenuwachtiger was als normaal maar had er ook erg veel zin in. We besloten ieder 3/4de portie te pakken. Zo gezegd zo gedaan kauwen en wachten maar.. Na een minuut of 20 begon ik erg lacherig te worden wat voor mij een teken is dat het leuk gaat worden. Iedereen kwam in een gezellige sfeer en merkte allemaal dat we wat filosofisch werden en erg leuke gesprekken konden voeren met elkaar zoals : huh? Liepen wij net niet huh, wtf ! hebben we nog maar zo kort gelopen? Ik dacht dat we al 10 min aan het lopen. Het tijdsbesef van ons allemaal begonnen we een beetje te verliezen en alles werd een stuk intenser. Lachkicks, rare vragen zoals : waarom hebben mensen een neus? Hoezo bestaan wij wat zijn wij? Wat is ons doel? Erg leuk allemaal totdat we besloten op een bankje te gaan zitten… Ik kan me herinneren dat ik een verschrikkelijke lachkick kreeg om een vriend die helemaal niks meer snapte en zijn tas waar drinken in zat een heel universum vond. Plots kreeg ik een verschrikkelijk rare waas om me heen, hoe moet ik het zeggen uhm, een soort van een warm en tintelig gevoel van mijn tenen tot aan mijn kruin. Ik voelde me er onprettig bij en er schoten allerlei negatieve gedachtes door me heen . Ik vond het heel erg vreemd om mijn kaken te bewegen en gaf een erg naar gevoel. Vervolgens begon mijn hart wat sneller te kloppen en ging sneller ademen. Duizenden vragen schoten door me heen. Ga ik nou bad nee toch? Nee trouwens ik voel me gewoon fijn? Plots kwam er verschrikkelijk veel verdriet naar boven en had een ongelooflijke behoefte om te gaan huilen. Mijn vrienden hadden het niet erg door omdat hun meer in hun eigen wereldje zaten en ik tenslotte alleen maar zei dat ik zin had om een stukje te gaan lopen. Ook begon het donker te worden en dat gaf me ook angst. Er kwam heel erg veel naar boven en dan vooral de scheiding van me ouders wat toen nog niet zo lang geleden was. Ik besloot tegen een boom te gaan zitten en even mijn ogen dicht te doen want het werd me visueel allemaal iets te veel. Alles begon stukken intenser te worden en ik snapte er niks meer van. Eenmaal mijn ogen dicht gedaan te hebben ging ik door een erg diepe “tunnel” waar oude fotos, plaatjes, gedachtes, gevoelens en nare gedachten naar boven kwamen en vooral van mijn ouders. Ik begon te huilen en kreeg ongelooflijk veel angst, Toch was ik me er bewust van dat het kwam door te truffels en dat het enkel maar mijn gevoelens waren die ik maar moest proberen te accepteren. Toch vond ik het heel moeilijk om mijzelf in een andere mindset te krijgen. Even later kwamen mijn vrienden aangelopen en vroeger wat er met me was, ik legde ze uit dat ik me helemaal niet fijn voelde en verchrikkelijk verdrietig was en angst had en vooral heel raar voelde. Ze begonnen positieve energie op me in te praten en merkte dat ik me al wat beter begon te voelen. Plots in een klap voelde ik me weer zoals daarvoor, erg vreemde ervaring. Het was van al die negatieve emoties. Gewoon in 1 tel omgedraaid naar positieve emoties en gedachtes. Ik heb nog wat doorgetript maar nog steeds de angst gehad om terug te vallen maar gelukkig is dit niet meer gebeurd. Mijn vragen waar ik graag antwoord op zou willen zijn: Wat was die waas? Een soort warm tintelig naar gevoel in heel mijn lichaam en anders voelde zo verschrikkelijk niet fijn. ?? Door deze ervaring durf ik eigenlijk niet truffels nog een keer gebruiken terwijl we al 2 jaar verder zijn en heel graag eigenlijk nog een keer wil trippen. Ik hoop dat het zo duidelijk is en dat jullie het een beetje kunnen begrijpen, Ik heb er moeite mee om mijn gevoel soms uit te typen op papier maar volgens mij is het wel redelijk gelukt Keep trippin,"
"Hartstikke bedankt voor de info! De volgende keer ga ik het thuis proberen voor een wat betere setting, mijn mindset is In ieder geval stukken beter de laatste tijd en ik denk dat ik het wel aankan. [/quote]Misschien is het iets om een ander middel te gebruiken, omdat je truffels al associeert met angstgevoelens. Of je probeert een lichtere truffel, zoals mexicana.[/quote] Wat zou je dan zoal aanraden? 2cb leek mij ook een heel erg interessant middel en las dat het visueel wat rustiger is en de trip ook stukken makkelijker te sturen is en dus ook een mindere "mindfuck" klopt dit? Zou 2cb hiervoor een leuke vervanger kunnen zijn?"
"mandragora zei: Zat er toevallig morningglory of hawaiian baby woodrose in die blottercaps? Dat zou de misselijkheid kunnen verklaren. Heb je in het begin gebraakt ofzo? (dan kan het best zijn dat de effecten uitblijven door alles eruit te hebben gebraakt. En inderdaad wiet kan soms ook helemaal fout vallen BlueBastard zei: Salvia is raar spul. Ook als je op youtube kijkt hoe fout mensen erop kunnen gaan, dan vraag ik me toch echt af hoe het kan dat je dat gewoon in de winkel kan kopen. Klik om te vergroten... Salvia is een wondermooie drug. De filmpjes op youtube ergeren mij enorm, dit stelt salvia totaal in een verkeerd daglicht. De meeste gebruikers op youtube doen het in de totaal verkeerde setting. Ze doen het gewoon voor de 'kick' niet voor spirituele doeleinden, hebben geen toch weinig respect voor het middel. Dan die irritante 'vrienden' die rond de salvia gebruiker zitten, hun snaters staan geen seconde stil. Irritante vragen, irritant gelach, domme geintjes uithalen met de gebruiker. Door zulke filmpjes word salvia vroeg of laat verboden in de meeste landen. Hebben we allemaal aan die snotapen te danken dan. Voor de 'buitenwereld' kan een persoon onder invloed van salvia er misschien wat verward/spastisch/raar uitzien maar de gebruiker zelf maakt tegelijkertijd een diepe onvergetelijke en toch mooie ervaring mee, waarvan je achteraf een lange tijd op een roos wolkje loopt. Ik vind het niet zo gek dat dit gewoon verkrijgbaar is, mensen die het bewust/verantwoord en met gezond verstand gebruiken en voor de juiste doeleinden kunnen niet bestraft worden door die etters die niet weten hoe ze salvia moeten gebruiken en er de draak mee steken. Hopelijk blijft het nog een lange tijd verkrijgbaar, vind het 1 van de mooiste ervaringen die je kan hebben. Heb er toch aardig wat van geleerd. Grtz Klik om te vergroten... +1"
"Vet tripreport!"