Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit is mijn eerste bericht op dit forum dus excuses alvast als ik iets verkeerd doe. Ik ben een half jaar geleden flink verslaafd geweest aan 3-mmc (6-7 gram in de week voor 2,5 maand lang). Op dat moment was ik dus er erg gewend aan het effect van 3-mmc als je het snuift. Nu ben ik bezig met een verpleegkunde opleiding en hebben wij leren injecteren. Tijdens het oefenen op school hiervoor werd ik erg benieuwd naar hoe 3-mmc intraveneus zou zijn. Later die avond ben ik dus online gaan rondkijken en zag dat je de injectienaalden en spuiten gewoon online kan kopen dus dat had ik dus maar samen met 10g 3-mmc besteld. Toen het binnen was had ik het goedje klaargemaakt in een lepel (goed verontreinigd met 70% alcohol, laten drogen aan de lucht en de 3-mmc gemengd met natriumchloride injectievloeistof). Ik begon met een lage dosis om te zien hoe ik hierop reageerde, al snel merkte ik dat ik er haast niks van merkte dus deed ik er wat meer in. Deze keer voelde ik de meest intense rush die ik ooit gevoeld had en ik voelde al dat dit iets zou zijn waar ik nog erger verslaafd aan zou worden. Ik heb hierna nog een aantal keer dezelfde dosering geïnjecteerd wat allemaal goed ging. De volgende dag ging ik weer aan de slag maar probeerde ik deze keer een wat grotere dosis, dit was een grote fout van mij want hierdoor kreeg ik een epileptische aanval. Ik heb door deze epileptische aanval 1 nacht in het ziekenhuis gespendeerd met een bloeddruk van 193/131 mmHg. Dit was zon erge shock voor mij dat ik gelukkig hierna alles had weggegooid en het spul nooit meer aan heb geraakt. Ik heb dit topic aangemaakt om mensen hiervoor te waarschuwen. 3-mmc is van zichzelf al een ontzettend slecht stofje en het in je injecteren ervan verhoogd de risico's exponentieel. 3-mmc is een leuk goedje maar ga er voorzichtig mee om, het is flink verslavend heel slecht voor je."