Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Afgaan! En zelfs nu voel ik me knuffelig :P"
"Suiker :3"
"Afghaan! En alweer komt ie lekker binnenn......"
"Parra zei: ga ik toch niet aan jullie neus hangen Klik om te vergroten... Aan je eigen neus, dan? Oeh! mogen we raden?"
"Parra zei: Asitis zei: Parra zei: ga ik toch niet aan jullie neus hangen Klik om te vergroten... Aan je eigen neus, dan? Oeh! mogen we raden? Klik om te vergroten... Ja! Graag! Klik om te vergroten... Andrenochrome! { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Asitis zei: Afghaan! En alweer komt ie lekker binnenn...... Klik om te vergroten... Nogsteeds alweer."
"Petrovic zei: Mephedrone. Klik om te vergroten... Is dat fijn? Ik ben benieuwd ^^"
"Beanhead zei: Een broodje gesmolten kaas & een eitje. Eten, beste drugs ever. Hierna nog wat koffie&nicotine erbij en we voelen ons weer voldaan Klik om te vergroten... . Ik zit op het moment aan was hasj (Afghaan, nog steeds die ene die zo lekker aanpakt) en een overschot aan bier in mn systeem."
"Slaap, lamheid en straks een jointje =3 En dan WERKLUST WOOHOO."
"Op het moment een klein beetje alcohol Ik ga straks wel zeker lekker in bed chillen, die Burning Man documentaire kijken en een lekker staafje hasj roken."