Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Gisteren voor het eerste coke gebruikt, heb naar mijn idee aardig wat coke op maar het beviel me wel. Nu wel zin in coke maar ben sterk genoeg dit niet te doen, planning is om dit met oud en nieuw weer te doen en dat gaat ook zeker lukken. Nu is het plan vanavond gewoon een lekker jointje te gaan roken. Is dit verstandig? Want heb toch een beetje een down gevoel en heb geen zin in nare bijwerkingen. Thnx!"
"Van het weekend komt Qlimax er weer aan, hier ga ik uiteraard weer de nodige pilletjes tot mij nemen. Nu is het voor mij de eerste keer dat ik dit neem op een plek waar het ongetwijfeld erg druk en warm zal zijn. Voorheen heb ik het alleen op buitenfestivals of thuislocaties gebruikt. Wat kun je het beste doen niet paranoia te worden tussen al die mensen en de warmte? Ben daar sowieso geen fan van en heb geen zin gek te worden als ik goed hard ga"
"Ben van plan binnenkort voor het eerst een pilletje te nemen. Wil dit gewoon proberen en het lijkt me ook heerlijk. Nu zit het zo, ik heb ADHD en ben erg druk in mijn hoofd. Kan mijn gedachten nergens bijhouden en heb ook altijd wel een liedje in mijn hoofd. Nu hoor/lees ik verhalen van depressies/psychoses na het gebruik van XTC. Mijn vraag is of het wel verstandig is XTC te nemen als je ADHD/ADD hebt en af en toe al zieke gedachtes hebt?"