Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey, ik heb gisteren samen met een vriend datura stramonium gevonden, namelijk 2 bolsters, het gaat hier over gedroogde datura-bolsters. Nu, ik heb de 2 bolsters open gedaan en dit verzameld in een zakje, wat mij opviel is dat de 2 bolsters dezelfde zaden hadden maar wel een andere kleur van zaad, in de ene bolster zat er mooi zwart zaad zoals op de foto's op wikipedia e.a. en in de andere bolster zat eerder lichtbruin zaad, heeft dit te maken met de tijd dat de zaden hebben gedroogd of heeft dit te maken met het feit dat het misschien een andere soort datura is (brugsmania?). { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } dit is een foto waarop je het ongeveer kan zien wat ik bedoel, je ziet duidelijk dat er een kleurverschil is tussen de zaden. grtz"
"TrippyShit zei: Waar dat mee te maken heeft kan ik niet voor je beantwoorden maar waarom heb je in godsnaam die zaadjes meegenomen? Ga je ze gebruiken? Of wil je gewoon ze gewoon planten of iets? Klik om te vergroten... Op dit moment ben ik er nog helemaal niet klaar voor om zoiets te nemen, ik wil eerst ervaringen met ayahuasca enzo, maar ik denk wel dat ik ooit eens datura zal proberen, waarschijnlijk ga ik ze gewoon planten momenteel en er een paar overhouden voor later.. Grtz"
"ik denk niet dat proeven van elke paddenstoel dat je tegenkomt zo'n slim idee is aangezien we ook de groene knolamaniet hadden gevonden (heb ik er wel niet by gezet) en op wiki staat dat 50 gr van deze paddenstoel dodelyk is :P"
"ik denk niet dat het puntige kaalkopjes zyn. maar de foto's zyn wat onduidelyk... kan je er geen betere nemen? vergelyk ze alleszins al eens met deze foto. dit zyn puntige kaalkopjes."
"hey, ik ben onlangs naar het bos geweest en heb daar enorm veel paddenstoelen gevonden, nu.. ik ben vrij zeker dat er paddo's bij zitten maar ben geen expert op het vlak van paddo's herkennen. Dus als er iemand is die vrij zeker weet dat er paddo's tussen zit, feel free to tell me. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } 1. 2. (onderkant van foto 1) 3. 4. (onderkant van foto 3) 5. 6. (onderkant van foto 5) 7. 8. (dezelfde hoed als van foto 7) 9. 10. (onderkant van foto 9) 11. (nog eens de onderkant van foto 9) 12. 13. (onderkant van foto 12) 14. 15. (dezelfde hoed als van foto 14) 16. (onderkant van foto 14 en 15) 17. (deze had een vettige slijmlaag op de hoed) 18. (onderkant van foto 17) zo dat waren ze, een hele resem, ik weet niet of wel of niet mocht om zoveel foto's te posten op een topic dus vergeef me als het niet mag :P"
"kagrenac zei: STOP met deze paddestoelen te plukken!!! Het enige deel van de passestoel dat werkende bestanddelen heeft is het vlies (de witte stippen) je hoeft de paddestoel dus zeker niet te plukken!!!!!! je kan ze er gewoon afwrijven. volgend jaar dus minder paddo's voor iedereen deze info is correct heb dit nagevraagd in de growshop!!! Voor meer info [email protected] zalige trip iedereen nog een iets samen met doornappel staat deze trip bekend als de "bad wizzard" Klik om te vergroten... dit is helemaal niet waar. de witte stippen gaan er af naargelang de tijd dat ze drogen of je kan de paddenstoel ook geplukt hebben zonder stippen aangezien ze gemakkelijk van de hoed afspoelen als het regent. "Aan de zwamvlok onstaat een bolletje met een vlies eromheen. Dat groeit. Dan barst het vlies open, en groeit de vliegenzwam verder. De witte stippen zijn dus eigenlijk restjes van het vlies!" deze witte stippen zijn niet hallucinogeen dus is er geen reden om ze op te eten."
"weetk wel =) heb er alleen geplukt die in bosjes stonden nooit echt paddestoelen die alleen stonden. ik en flowkes waren eigenlijk op zoek naar cyanscens, we hadden er veel gevonden die er op lijkten waaronder foto 5 en 6 maar jah er waren ook zo veel andere mooie paddenstoelen"
"hey, ik heb al met meerdere drugs geexperimenteerd en 1 van de weinigen die ik echt wil proberen is datura. Nu ja ik ga dit nooit doen grotendeels omdat er zoveel risico's aan vast hangen, je kan hier namelyk nogal snel dood van gaan of opgenomen worden in het ziekenhuis en dit is iets waar ik niet echt veel zin in heb. Nu, myn vraag is eigenlyk of er soortgelijke (redelyk onbekende liefst, dus kom niet af met lsd ofzo) drugs die gelykaardige hallucinaties geven op de markt zyn waar er veel minder risico's aan vast hangen. dank u op voorhand"
"Hey, het is nu toch al eve herfst en ik ben al meerdere malen op zoek geweest achter puntige kaalkopjes (met Flowkes). Nu.. ik heb er in totaal 5 gevonden en omdat ik er geen meer vond heb ik die maar aan flowkes gegeven en hy heeft ze binnengespeeld en had toch een aardige treshold. Myn vraag echter is... Waar blyven ze in hemelsnaam? ik ben zoals ik reeds zei meerdere malen gaan zoeken op open grasvelden en het is volgens my niet te warm noch te koud (zo'n 12-15 graden in belgie) en het regent af en toe eens dus ik dacht dat dit de ideale omstandigheden waren om kaalkopjes te gaan halen maar blykbaar niet dus... kan iemand me tips geven over waar en hoe ik moet zoeken? ps: ik weet dat hier redelyk wat informatie is te vinden op google maar dit is te algemeen voor me en ik heb liever uitleg over iemand die er misschien al is naar op zoek geweest. bedankt op voorhand !"
"Hallo, Ik heb hetzelfde gedaan maar bij mij is de oplossing donker groen. is dit erg?"