Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat als je even te ver bent gegaan...

Wat als je even te ver bent gegaan...

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#1
...je kent 't wel, het gezochte is eraf en deze lekkere mantel moet worden afgedaan. De plicht uit het land der levendige roep en een karakter met verantwoording doet dit ook. Wat doe jij?

Ik gewoon lekker douchen, veel warme truien of in bed onder dikke dekens, veel fruit en groente, veel koffie drinken en accepteren dat het leven dat ik herken met het verbonden gevoel weer terugkomt.
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zo snel mogelijk eten en drinken, liefst iets met vitamientjes enzo en daarna lekker douchen om dan mijn gewone leventje weer te hervatten.
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik laat mij leiden door muziek (tot op zekere hoogte :wink: ):

"Even slikken :grin: en weer doorgaan. Even woelen en gewoon weer opstaan ..." :rock:

En natuurlijk...

"Adieu, adieu We moeten rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan We kunnen nu niet blijven, we kunnen nu niet langer blijven staan ..." :rockband:

p.s. Klaarkomen helpt bij mij altijd heel erg... :)
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#4
r@r@ zei:
Ik laat mij leiden door muziek (tot op zekere hoogte :wink: ):

"Even slikken :grin: en weer doorgaan. Even woelen en gewoon weer opstaan ..." :rock:

En natuurlijk...

"Adieu, adieu We moeten rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan We kunnen nu niet blijven, we kunnen nu niet langer blijven staan ..." :rockband:

p.s. Klaarkomen helpt bij mij altijd heel erg... :)
Klik om te vergroten...



:rock: Jij bent volgens mij net zo gek als mij.... :) HEERLIJK!!!!!
Groet De Reiziger :wave:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Reiziger888 zei:
r@r@ zei:
Ik laat mij leiden door muziek (tot op zekere hoogte :wink: ):

"Even slikken :grin: en weer doorgaan. Even woelen en gewoon weer opstaan ..." :rock:

En natuurlijk...

"Adieu, adieu We moeten rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan We kunnen nu niet blijven, we kunnen nu niet langer blijven staan ..." :rockband:

p.s. Klaarkomen helpt bij mij altijd heel erg... :)
Klik om te vergroten...



:rock: Jij bent volgens mij net zo gek als mij.... :) HEERLIJK!!!!!
Groet De Reiziger :wave:
Klik om te vergroten...


Gek genoeg om clean te blijven :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."