Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Zeemeerman zei: Drugs: 2-mmc kristal poeder Situatie : thuis Roa: nasaal en anaal Ik heb eergisteren in een impuls wat online besteld, laatste keer was eind januari dus vooruit dan maar. 1 gram en niet meer want alles gaat op 🫣 De hele dag probeer ik er niet aan te denken maar het is alsof je probeert om niet aan roze olifanten te denken 😂 Ik denk steeds het komt vast niet vandaag, vast niet etc Ik heb boodschappen gedaan en zou de postbode al geweest zijn ??!! Nog niet en ik wacht… Ben in de keuken en de brievenbus kleppert ! Yes!! Ik kan me niet beheersen en ga direct naar de slaapkamer waar alles klaar ligt. Ik plet de kristallen in het zakje en schep er wat uit met een rietje waar ik een stukje uit heb geknipt. Met nog een stukje rietje snuif ik het lijntje op 😅 Het doet pijn maar kan erger! De spanning van de dag valt weg nu ik heb gebruikt Het geeft geen echte rush maar ik wordt wat zweverig en licht en rustig in het hoofd. Licht verhoogde hartslag en beetje zweethanden, verdoofd gevoel bij voortanden Ik maak direct een plug spuitje klaar en ga op bed liggen en breng het in. Met een kwartiertje voel ik licht effect nog niet heel bijzonder. Ik neem wat homeopatische tabletjes tegen misselijkheid die bij mij goed helpen bij reisziekte Ik krijg zin om wat te doen en ga verder in de keuken met koken en app ondertussen met iemand die gister heeft gehoord dat een bekende plotseling is overleden. Ik kende hem van vroeger en vindt het erg maar vooral voor haar😢 Ik voel meer empathie en durf dat makkelijker te uiten Ik sta wat onstabieler en loop beetje wiebelig, aan ogen niks te zien Na een uurtje snuif ik nog een lijntje maar het is lastig want het poeder lijkt vochtig geworden , hoe vreemd ? Ik snuit mijn neus en er zit bloed bij 😬 Het valt mee wel veel snot 😪 Ik wilde het testcentrum bellen maar durf niet goed en het is bijna 17 uur misschien beter morgen doen als het lukt om iets over te houden 😜 Klik om te vergroten... 2mmc? Kan je niet aand 3mmc komen"
"FredKroket zei: Bij XTC zou ik niet meer nemen dan max 2mg per kg lichaamsgewicht. Dus als je 100 kg weegt max 200mg. 2 a 3 pillen van 240mg is veel te veel en zo verneuk je je receptoren. Een paar gram 3-mmc per week zorgt inderdaad voor kruistolerantie met MDMA. Ik zou eens een lange pauze inplannen van alle harddrugs. Minimaal 1 jaar en dan verantwoordelijk er mee omgaan want je frituurt je brein op deze manier. Als je die pauze niet volhoudt zou je kunnen spreken van een verslaving, als dat nog niet het geval is. Klik om te vergroten... Dankjewel! Ja een verslaving is denk ik ook al aan de hand. Is een pauze van een paar maand al niet genoeg?"
"Zeehond zei: Ach jongen toch, luister goed. Ik heb zelf een zoon van jouw leeftijd. Elke ouder heeft het beste voor met zijn kind. Vertel het je ouders meteen, zonder filter in alle dramatiek en zeg hoe het is. Dat je hulp nodig hebt. Open en eerlijk zijn is altijd het beste. Misschien begrijpen ze het niet meteen, maar dat komt vanzelf. Ze zullen er voor je zijn! Geloof me, doe dit, je redt het zelf niet alleen!!!!!!! En die hoeveelheden aan xtc zijn ook bizar veel, je lijkt het normaal te vinden. Maar je bent jezelf aan het vernietigen zo. Please stap vandaag naar je ouders ❤️ Klik om te vergroten... Dankjewel! Ik zal mijn best doen. Ik maak mijn lichaam ook kapot dat merk ik hier en daar al. Bedankt voor je advies❤👍"
"Zeehond zei: Ach jongen toch, luister goed. Ik heb zelf een zoon van jouw leeftijd. Elke ouder heeft het beste voor met zijn kind. Vertel het je ouders meteen, zonder filter in alle dramatiek en zeg hoe het is. Dat je hulp nodig hebt. Open en eerlijk zijn is altijd het beste. Misschien begrijpen ze het niet meteen, maar dat komt vanzelf. Ze zullen er voor je zijn! Geloof me, doe dit, je redt het zelf niet alleen!!!!!!! En die hoeveelheden aan xtc zijn ook bizar veel, je lijkt het normaal te vinden. Maar je bent jezelf aan het vernietigen zo. Please stap vandaag naar je ouders ❤️ Klik om te vergroten... Dankjewel! Ik zal mijn best doen. Ik maak mijn lichaam ook kapot dat merk ik hier en daar al. Bedankt voor je advies❤👍 Zeehond zei: Ga echt naar je ouders, nogmaals. Stel dit niet uit. Fijn dat je hier ook een hulp kreet doet. Laat Klik om te vergroten... Zeehond zei: Nee, je hebt een hele lange pauze nodig. Een jaar lijkt me een goed uitgangspunt. Ga sporten, naar buiten, een hobby, ga dingen doen met vrienden. Klik om te vergroten... Ja het enigste wat mijn vrienden dus doen is drugs. Ik weet ook zeer weinig van drugs. Ik heb met mijn vrienden afgesproken een week geleden om gezamelijk een paar maand testoppen. Zelf mer ik nu al dat ik plannen maak voor hoeveel ik wil gaan halen dit weekend etc. Maar ik zou mijn ouders zo snel mogelijk aanspreken. Ik heb er alleen tijd voor nodig aangezien ik het erg moeilijk vind"
"Zeehond zei: Meteen doen, niet voorbereiden. Dan maar een onsamenhangend verhaal. Het gaat om de essentie, pas dan kun je samen met hen hulp inschakelen. Het zijn je ouders, die zijn er altijd voor je, onvoorwaardelijke liefde ❤️ In elke situatie, juist ook de moeilijke!!! Klik om te vergroten... Zou het doen dankjewel. Ik zou je nog wel eens een pb sturen om tezeggen hoe her gaat als je daar open voor staat natuurlijk"
"Zanza zei: Applausje voor alle reacties in dit topic jongens en meisjes! Hulde! Klik om te vergroten... Indd!"
"ljuv zei: Is ook doodeng joh, en ze zullen niet staan te springen om wat je te vertellen hebt. Maar als je nu ingrijpt en jezelf terugfluit (en een jaar stopt), kun je waarschijnlijk de jaren erna nog volop verstandig genieten van drugs! Je ouders zijn er om te helpen! En aan @Zeehond heb je een goede online surrogaat papa... (zijn er nog plekken zeehond? meld me ook graag aan hoor). We kunnen je hier ook helpen. Gebruik dat jaar ook door je lekker in te lezen hier! https://drugsforum.nl/forums/mdma-xtc.3/ hier kun je al van aaaaalles vinden over XTC. Persoonlijk vind ik me inlezen net zo leuk als drugs doen, heerlijke voorpret, en ik ga minder snel dood! Win-win. Klik om te vergroten... Ik zou mn best doen. Ik zou me goed inlezen. Is er echt een singaal dat je lixhaam aangeeft wanneer je mket stoppen? Helaas merk ik soms al dat ik last van mn hart heb"
"Zeehond zei: Ok, dit wordt ook een moeilijke voor je. Maar dit zijn niet de vrienden die je nodig hebt. Tenzij ze ook allemaal tegelijk naar hun ouders stappen. Je omgeving is niet de juiste voor jouw situatie, dat moet je eerst onderkennen, voordat je dit kan veranderen. Klik om te vergroten... Nee de juiste vrienden zijn het zeker niet. Heb nog nooit een sigaret aangeraakt voor dat ik ze ontmoete, ik ga van alles werk maken bedankt"
"Zeehond zei: Naast veel informatie over drugs kun je hier ook veel steun vinden. Dit is een oordeelvrije plek. Klik om te vergroten... Dat heb ik gemerkt bedankt daarvoor"
"PsyTekz zei: Dit kort reportje is al van een hele tijd geleden maar stond nog in mijn notities. Dus deel het maar even. Na veel variërende reports en wisselende reacties over deze RC het stofje toch een kans gegeven. Voor velen is dit troep omdat ze vergelijking maken met 3-mmc. Door de info die ik verzameld heb zijn er enkele redenen om het een kans te geven. Dat is een vriendelijke comedown. Een stimulerende werking zonder een stevige euforieboost of serotoninerelease en omdat ik er gewoon geen speciale verwachting bij heb. Avond van inname zijn de kleinsten buitenshuis en de dame skipt deze en slaapt vroeg. Ideaal om dit stofje rustig te verkennen. Thuis, beetje muziek op de achtergrond en lichten gedimt. Inname nassaal omdat vele reports bij oraal gebruik wat maagpijn of een slappe werking aangeven. Wie: Man, 35 jaar. Voorgeschiedenis van verschillende stimulanten. 21u15m. Allergietestje met 10 miligram nassaal. 21u45m. 30mg nassaal. Prikt, ruikt en voelt net als 3-mmc bij het binnenkomen. +5m. Verhoging hartslag, klamme handjes, trillende ogen. Stimulerend gevoel zet zich in. +10m. Duidelijke dopaminestimulatie merkbaar. Licht empathisch. Stevige euforie niet merkbaar maar wel een blij en alles zit goed gevoel. Meer zin om te praten, chatten is gezellig en een rondje in de tuin voelt lekker luchtig. +20m. de piek is ondertussen wel bereikt en een gevoel dat er meer uit dit stofje te halen is. Volgens positieve reports mag de dosis wat hoger met 2-mmc. Een lijntje van om en bij de 80mg afgewogen, nassaal verdeelt over beide zijden. +35m. De stimulatie word intenser. Duidelijke dopaminerelease en rush gevoel die opbouwt. +40m. Heel praterig, een pak meer empathie en terwijl ik niet veel verwachtte van deze RC ben ik best wel tevreden met de effecten. Het voelt minder schadelijk dan 3 en 4. De stimulatie zit op een iets lager niveau maar er is degelijk wel een sprankeltje euforie en veel empathie. +1h. Blijft op eenzelfde niveau. Zicht iets waziger, chatten met vrienden gaat vlot, wat productiviteit zit er ook wel in. Word er zelfs wat geil van. +1.5h. Buiten frisse neus nemen. Wandelen voelt wat zweverig aan op wolkjes. Het lijkt niet op de harde rush van pep maar eerder een gezellige dopaminerelease. Alles voelt best goed en de sfeer is relaxed. +2h. Effecten nemen intussen wel af nu. Rustig zonder veel ongemakken of een teleurgesteld gevoel. De zin om bij te nemen zoals met veel cathinones is aanwezig, minder dan bij 3mmc bijvoorbeeld maar even karakter sterk maken en niet meer bijnemen. +3h. Nog wat tv gapen zonder echt focus op wat er gebeurd. Gedachten gewoon de vrij loop. Zin om te liggen onder dekentje +4h. Lichte nastimulatie maar kan gewoon met de ogen toe lekker liggen en relaxen. Lorazepam erin gegooit na 1 uur toch wel 6u geslapen als een roosje. Besluit. Voor mij persoonlijk kan dit stofje best wel wat meer waardering krijgen. Mensen verwachten teveel dat het op 3-mmc gaat lijken maar dat is het niet, het heeft zijn eigen kenmerken en kwaliteiten. Ik zocht een licht stimulerende RC om wat fun mee te hebben en 2-mmc heeft me lichtjes verrast op dit gebied. Een beter alternatief ook dan 3-cmc want dat spul vond ik heel toxisch aanvoelen en weinig meerwaarde aan een avondje thuis. Klik om te vergroten... Kan je niet aan 3mmc komen? 3mmc is wel heel mild."