Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hee mense, Ik ging pas met een maat in een tussenuur blowen. Hij had, wat hij zei, 2 gram wiet bij zich. Heel goed kon die niet draaien dus hij had de 2 gram allemaal in het midden gegooit en een beetje shag er omheen. Op gegeven moment kwamen we bij het midden en ik kreeg vrijwel alles in 2 keer hijsen binnen. Even later liep ik terug en kreeg ik een 'lopende band' gevoel. Ik liep maar het voelde niet alleen alsof ik stil stond, ik zag ook alles echt stilstaan! Het was zelfs zo erg dat ik op gegeven moment tegen iets aan liep dat ik op dat moment een stuk verder op zag staan.. Kan dit wiet geweest zijn of was het misschien iets anders?"