Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFoute levering

Foute levering

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
ApennootjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Late reactie:
Ik had de verkoper een mail gestuurd en nadat ik een foto hat teruggestuurd kreeg ik keurig en snel de juiste levering.

Die 3fa heb ik overigens nog liggen. Ik durf het niet.
A
ApennootjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Van een bekende vendor kreeg ipv mijn vertrouwde bestelling (Bromazolam voor af en toe en 3CMC voor in het weekend) 3-FA geleverd.
Na snelle communicatie krijg ik wss deze week het juiste toegestuurd.

Maar wat moet ik met die 3-FA? Wegpleuren? Proberen?
Ik weet het niet.
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Doe wat research over 3fa en maak van je bevindingen een keuze of het een interessant stofje voor je is.
Dat je perongeluk het verkeerde middel opgestuurd heb gekregen betekent niet meteen dat het gevaarlijk is.
Zolang je van te voren jezelf maar genoeg inleest over de doseringen, risicos, werking van de stof, of het samen kan met evt medicatie die je slikt en ga zo maar door. Maar dit geld voor elk middel wat je besluit te gebruiken
A
ApennootjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat ik het wel een keer probeer. Maar wel als ik er klaar voor ben,
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Koesteren. Bij veel vendors is 3-fa schaarste op dit moment. Doe wat rsrch. Voor velen lijkt het wat op speed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."